  • From: "Zdzislaw" <k...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Orange] nowy program lojalnosciowy?
    Date: Wed, 16 Sep 2009 11:46:04 +0200

    Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h8q7o3$pkf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ktoś wie coś bliższego na temat nagród? W opisie znalazłem np. "wybrane
    > produkty i usługi Orange". Co to jest? Czy będą np. doładowania telefonów
    > na kartę i przy jakim przeliczniku punkty/zł?

    zgodnie z regulaminem 100 pkt = nagroda o wartosci 1 pln
    czyli za wydane 200 pln na wybrane produkty otrzymamy 100 pkt za ktore
    bedzie mozna wybrac nagrode o wartosci 1 pln -> przelicznik 200:1 (0,5%
    zwrotu)
    w styarym proficie przelicznik wynosil 25:1 (4% zwrotu)
    wiec nowy program jest tylko 8 razy mniej atrackcyjny:)

    Z.