  • 11. Data: 2009-09-16 11:35:56
    Temat: Re: [Orange] nowy program lojalnosciowy?
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 16 wrzesień 2009 roku (środa) gdy o godz. 8:56, wszystkim znany
    *michaça* napisał(a):

    > mial byc dzis i chyba jeszcze ani widu ani slychu? czekamy do 23:59 czy jak?
    > pozdr.
    > m.

    Dla mnie totalna porażka. W sumie ten program jeszce jakos mnie trzymał
    przy orange. Teraz pieknie mu podziękuję. Niech się walą z innymi głupkami.

    ***ERA****
    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

  • 12. Data: 2009-09-16 11:38:56
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    *michaça* napisał(a):

    > mial byc dzis i chyba jeszcze ani widu ani slychu? czekamy do 23:59 czy jak?
    > pozdr.
    > m.

    Dla mnie totalna porażka. W sumie ten program (dotychczasowy)jeszce jakos
    mnie trzymał
    przy orange. Teraz pieknie mu podziękuję... i odeślę ich na dzrewo. Niech

  • 13. Data: 2009-09-16 14:40:00
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Zastanawia mnie jedno co brali pod uwage przy przydzielaniu punktów do
    poszczególnych nagród, czyzby sprowadzali je z zagranicy i płacili w euro że
    za zwykłą rzecz która kosztuje np. 10 zł. u nich może kosztować kilkanaście
    razy więcej. Podobnie jest w innych programach :)

  • 14. Data: 2009-09-16 14:59:05
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie mówiąc juz o tym że dopiero za 2 zł. jest 1 pkt. ale przynajmniej jest
    > wielu partnerów gdzie mozna punkty zbierać. Jak kogos interesuje to niech
    > na strone paybacku wejdzie bo na stronie orange pewnie troche czasu minie
    > zanim cos jeszcze wstawią :)

    co ciekawe, kupujac doladowanie na BP dostaje sie 2x wiecej punktow niz daje
    sam Orange!
    https://www.bppartnerclub.pl/cwa/program3.do

  • 15. Data: 2009-09-16 15:02:07
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    >>> pozdr.

    > co ciekawe, kupujac doladowanie na BP dostaje sie 2x wiecej punktow niz
    > daje sam Orange!
    > https://www.bppartnerclub.pl/cwa/program3.do

    Tylko nikt chyba nie bedzie specjalnie kilkadziesiąt kilometrów jechał
    specjalnie aby sobie konto doładować i dostać punkty, takich punktów z
    doładowaniami powinno byc więcej.

  • 16. Data: 2009-09-16 15:49:12
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    > Tylko nikt chyba nie bedzie specjalnie kilkadziesiąt kilometrów jechał
    > specjalnie aby sobie konto doładować i dostać punkty, takich punktów z
    > doładowaniami powinno byc więcej.

    za taki przelicznik to specjalnie chyba nikt nie bedzie sie specjalnie
    fatygowal, ale ja np. i tak regularnie robie zakupy w Realu, mam w rodzinie
    kilka tel w Orange i czasami tankuje na BP to moze raz na pol roku uzbieram
    przy okazji na rekawice kuchenna :D

    ciekawe czy bedzie mozna przyporzadkowac do jednego konta payback kilka
    numerow w orange?

  • 17. Data: 2009-09-16 16:51:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> napisał w wiadomości
    > co ciekawe, kupujac doladowanie na BP dostaje sie 2x wiecej
    > punktow niz daje sam Orange!
    > https://www.bppartnerclub.pl/cwa/program3.do

    Ale dodatkowo chyba Orange jeszcze swoje dolozy ? To razem juz 3x,
    zaczyna sie robic interesujaco :-)

    Za to widac doskonale ze najdrozsza dla klienta jest Zlota myjnia i
    plyn zimowy :-)

    J.

  • 18. Data: 2009-09-16 17:39:08
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    > Użytkownik "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale dodatkowo chyba Orange jeszcze swoje dolozy ? To razem juz 3x, zaczyna
    > sie robic interesujaco :-)

    niestety nie:

    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3943/4038572
    .pdf

    2.5. Punkty podstawowe są przyznawane uczestnikom:
    2.5.1.1. będącym Abonentami po opłaceniu faktury za usługi telekomunikacyjne
    terminach wymaganych przez Orange;
    2.5.1.2. będącym uSytkownikami po dokonaniu doładowania konta, przy czym
    uwzględniane są wyłącznie doładowania opłacone i dokonane w oferowanych
    przez Orange kanałach doładowań; do otrzymania punktów PAYBACK nie
    uprawniają doładowania promocyjne, w tym w szczególności doładowania konta
    dokonane przez uczestnika w zamian za zebrane punkty PAYBACK lub
    doładowania dokonane przez innego uczestnika Programu PAYBACK za
    pomocą usługi umoSliwiającej zwiększenie wartości na koncie uSytkownika.