    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange - normalny starter
    Date: Fri, 8 Jan 2016 23:51:01 +0100

    news:568aa98e$0$640$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jak koledzy pisali - numer zostanie jednak nadany.

    No właśnie jak to jest. Załóżmy, że włącza się telefon. Nowy podobno
    po włączeniu menu odpowiednie wyświetli albo nawet sama aplikacja
    wyboru numeru wystartuje. Ale stare tego chyba nie zrobią.
    Co wtedy? Czy po pewnym czasie sieć sama nada nr i go przyśle np.
    SMS-em?
    Stąd pytanie czy w salonie mają z numerami. Są jeszcze aukcje.

    > Ale ... ciekawi mnie jak z napieciami na tych kartach.
    > Norma przewiduje 5V, 3.3V i 1.8V.
    > Nowe karty ... podejrzewam ze moga byc np tylko 3.3/1.8V, a bardzo stare
    > telefony tylko 5V ...

    Od czasu gdy telefony zasilane były z 3xNiMH lub 1xLiON (podobne napięcie)
    to już chyba 5V nieaktualne.

    > Zadzwonia i powiedza ze jesli uzytkownik nie odpowie, to za tydzien
    > wylacza :-)

    Rozumiem, że po nr IMEI można typ urządzenia jakoś rozpoznać (o ile nie
    dał się zmienić...).
    Ale miałem na myśli sytuację gdy jest samoróbka sterująca po RS np. C35.
    Sieć zobaczy zwykły telefon, który np. SMS-y co pewien czas śle więc
    jak operator to odróżni?

    Arek