  • Data: 2011-03-30 17:54:59
    Temat: Re: Orange na kartę - stan pakietów
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:0nfb68-p4m.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
    > Witam
    > Od dłuższego czasu (2 tygodnie?) w Orange Online w sekcji "dostępne
    > środki" nie wyświetlają się "minuty do Orange". Zgłosiłem reklamację, ale
    > w odpowiedzi otrzymałem tylko informację ile minut posiadam, a w aplikacji
    > wciąż jest to niewidoczne. Jest to o tyle problematyczne, że pakiety mają
    > swoją ważność i aby ją przedłużyć muszę dokładnie wiedzieć kiedy się
    > kończą, a tej informacji także brak.
    > Czy ktoś wie czy da się tą datę jeszcze gdzieś uzyskać?
    > Marx

    Chyba był jakiś release systemu i część usług online zniknęła. Ja mam
    podobny problem i walczę z nimi od dłuższego czasu, skłądajac ciagle
    reklamacje.
    Póki co - korespondujemy sobie, a efektu i tak nie ma.
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/03/Klient-za
    da-a-SYSTEM-i-tak-rzadzi.html

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl