  • 21. Data: 2012-01-01 20:21:32
    Temat: Re: Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    news:jdo67i$170$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy możesz nam te ważne względy tu przedstawić?
    Pierwszy z brzegu ?
    Prosze.
    Wplacam na telefon powiedzmy w taryfie Orange Free Tanie polaczenia i
    internet np 100zl i otrzymuje 100zl plus za doladowanie 6Gb internetu.
    Waznosc rok.
    Przelewam SMS przelewem na drugi telefon i tam otrzymuje to samo czyli
    premie 6Gb, potem przelewam spowrotem i kumuluje mi sie nastepna premia
    za doladowanie :) I w kolo Wojtek...
    Pieknie by bylo prawda ?
    Kazdy mial by nieograniczona ilosc internetu na wielu telefonach
    operujac tylko jednym doladowaniem ?
    Jako bonus dozywotnia waznosc wszystkich numerow za jedna wielokrotnie
    przelewana wplate ?
    No, na obecnym etapie zaden operator nie pojdzie na takie "furtki" :)

    Nemo

  • 22. Data: 2012-01-01 21:10:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przelewana wplate ?
    > No, na obecnym etapie zaden operator nie pojdzie na takie "furtki" :)

    OK - zgadzam się. W takim razie niech napiszą że środki zostały
    zablokowane i wymagane jest DOŁADOWANIE NOWYMI ŚRODKAMI
    aby je odblokować. Bo piszą tylko że potrzebne jest doładowanie, a jedną
    z logicznych metod na doładowanie jest przelew SMS, więc trzeba wcześniej
    wiedzieć że to nie zadziała a nie jest to oczywiste ani nigdzie napisane.
    To wprowadza w błąd. Ciekawe ile osób ten sam bład musiało zrobić aby się
    tego faktu dowiedzieć...