  • 11. Data: 2011-12-31 12:41:16
    Temat: Re: Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jdmmg6$eb8$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wystarczy trollować, czasem warto też czytać grupę. Było tu o tym
    > głośno.
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_charge?c
    ategory=PREPAID_CHARGE&stamp=1325325193569&articleId
    =8206076

    Dzięki, zadziałało... Jest jeszcze jeden problem z tym kontem...
    Mianowicie doładowałem mu za 5 zł ze swojego konta SMSem
    (bo już nie mógł wysłać nawet tego SMSa "START") ale widzę
    że ma teraz na koncie 5zł ode mnie i te swoje 204zł zablokowane.
    Piszą że aby odblokować należy doładować telefon do 29 stycznia.
    Przecież doładowałem mu SMSem... Co może być nie ten tego?

    Poniżej cytat z orange.pl

    dostępne środki na Twoim koncie
    podstawowe suma
    stan konta 31.12.2012 (366 dni) 5,00 zł
    środki zablokowane Będą dostępne po doładowaniu konta 204,67 zł
    Środki zablokowane będą dostępne ponownie jeżeli doładujesz konto do:
    29.01.2012 (29 dni)

    podstawowe suma
    środki zablokowane Będą dostępne po doładowaniu konta 204,67 zł
    Środki zablokowane będą dostępne ponownie jeżeli doładujesz konto do:
    29.01.2012 (29 dni)

    podstawowe poprzedni okres bieżący okres suma

  • 12. Data: 2011-12-31 12:45:27
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Pszemol (P...@P...com)
    in news:jdmtga$4lj$1@inews.gazeta.pl

    > Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

    Już nie ma.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=22987

    MSz

  • 13. Data: 2011-12-31 13:08:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Piszą że aby odblokować należy doładować telefon do 29 stycznia.
    > Przecież doładowałem mu SMSem... Co może być nie ten tego?

    Sam sobie odpowiem bo już wygooglałem:

    http://www.doladowania.readyk.pl/gwarancja-zwrotu-w-
    orange-czyli-jak-odzyskac-utracone-pieniadze-aktualn
    osci.html

    "Usługa Przelew SMS nie jest traktowana jako doładowanie i nie powoduje
    zwrotu zablokowanych środków." - no po prostu jaja jak arbuzy. Ale się tu w
    Polsce klientów traktuje...

  • 14. Data: 2011-12-31 14:48:14
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-12-31 10:30, Pszemol pisze:
    > Gostek nie wydzwania pieniędzy na komórce ale co pół roku
    > doładowuje za 100zł aby mieć przedłużoną komorę na następne
    > pół roku... Obecnie kończy się pół roku a na koncie 204zł.

    Czas najwyższy przejść do Play lub T.

  • 15. Data: 2011-12-31 17:41:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >
    > "Usługa Przelew SMS nie jest traktowana jako doładowanie i nie powoduje
    > zwrotu zablokowanych środków." - no po prostu jaja jak arbuzy. Ale się tu

    a co masz za problem doładować za 5zł a potem wbić kod na rok

    erator/

  • 16. Data: 2011-12-31 17:46:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "crazy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czas najwyższy przejść do Play lub T.

    po co? w orange tak samo, rok ważne konto
    tylko porąbany plus jeszcze terminów wymaga

    bierze się tam gdzie znajomi, rodzina lub poprostu
    gdzie często sie dzwoni w sieci,np orange ma pakiet 1000min za 10zł
    można przelewać komu się chce i ile, np ojciec doładowuje sobie konto,
    przelewa dzieciom po 5zł a żonie 10zł, no ale taki rzeczy to tylko w orange

    erator/

  • 17. Data: 2011-12-31 18:38:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    orange-czyli-jak-odzyskac-utracone-pieniadze-aktualn
    osci.html

    > a co masz za problem doładować za 5zł a potem wbić kod na rok

    Żaden, o ile już wiem, że doładowanie z SMSa nie jest doładowaniem :-)

  • 18. Data: 2011-12-31 18:54:26
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > "Usługa Przelew SMS nie jest traktowana jako doładowanie i nie
    > powoduje zwrotu zablokowanych środków." - no po prostu jaja jak
    > arbuzy. Ale się tu w Polsce klientów traktuje...
    Tych co nie czytaja regulaminow ?
    A nie prosciej doladowac ze zdrapki za kilka zeta i natychmiast wyslac
    SMS na 800 o tresci start i przedluzyc wartosc konta i bonusow na rok ?
    Czemu obwiniasz system za swoja niewiedze ?
    Sa wazne wzgledy dla ktorych doladowanie SMS-em nie moze byc traktowane
    jako doladowanie i ja je znam i rozumiem :)

    Nemo

  • 19. Data: 2011-12-31 19:03:01
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "crazy" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jdn7bg$3mn$1@inews.gazeta.pl...

    > Czas najwyższy przejść do Play lub T.

    No na tyle glupi to ten gostek chyba nie jest :)

    Nemo

  • 20. Data: 2011-12-31 23:35:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na 800 o tresci start i przedluzyc wartosc konta i bonusow na rok ?
    > Czemu obwiniasz system za swoja niewiedze ?

    Nie obwiniam za swoją niewiedzę tylko za podchwytliwe braki logiki.
    Skoro doładowanie przez SMSa przedłuża ważność konta to dlaczego
    nie odblokowuje również salda?

    > Sa wazne wzgledy dla ktorych doladowanie SMS-em nie moze byc
    > traktowane jako doladowanie i ja je znam i rozumiem :)

    Czy możesz nam te ważne względy tu przedstawić?