  • Data: 2011-12-31 12:41:16
    Temat: Re: Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jdmmg6$eb8$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wystarczy trollować, czasem warto też czytać grupę. Było tu o tym
    > głośno.
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_charge?c
    ategory=PREPAID_CHARGE&stamp=1325325193569&articleId
    =8206076

    Dzięki, zadziałało... Jest jeszcze jeden problem z tym kontem...
    Mianowicie doładowałem mu za 5 zł ze swojego konta SMSem
    (bo już nie mógł wysłać nawet tego SMSa "START") ale widzę
    że ma teraz na koncie 5zł ode mnie i te swoje 204zł zablokowane.
    Piszą że aby odblokować należy doładować telefon do 29 stycznia.
    Przecież doładowałem mu SMSem... Co może być nie ten tego?

    Poniżej cytat z orange.pl

    dostępne środki na Twoim koncie
    podstawowe suma
    stan konta 31.12.2012 (366 dni) 5,00 zł
    środki zablokowane Będą dostępne po doładowaniu konta 204,67 zł
    Środki zablokowane będą dostępne ponownie jeżeli doładujesz konto do:
    29.01.2012 (29 dni)

    podstawowe suma
    środki zablokowane Będą dostępne po doładowaniu konta 204,67 zł
    Środki zablokowane będą dostępne ponownie jeżeli doładujesz konto do:
    29.01.2012 (29 dni)

    podstawowe poprzedni okres bieżący okres suma