    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange - informowanie o dostępności użytkownika.
    Date: Sun, 8 Mar 2009 20:51:39 +0100

    ToMasz napisał(a) w wiadomości: ...
    >tak. spróbowałes?

    Ale gdzie i jak?
    Na poczcie głosowej dosedłem do "informowanie o próbach połączeń
    jest włączone, aby wyłaczyć naciśnij 1".
    Domyślam się, ze chodzi o to, że po włączeniu tel. poczta głosowa
    przysyła mi SMS-a o próbie połączenia?
    Jeżeli tak to tego się nie czepiam.

    Czy da się wyłączyć powiadamianie dzwoniącego, że niedostępny
    użytkownik już jest dostępny?

    Arek