  • Data: 2013-11-20 18:23:51
    Temat: Re: Orange i FunTab 10.1 - pytania
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-20 18:05, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Chris" <c...@s...pl>

    > Przecież to tylko sposób wykonania komputera. Z reguły cienizna bo
    > ludzie więcej nie potrzebują, ale już dawno były takie tablety jak
    > Lenovo X61 Tablet a obecnie Samsung jakiśtam czy Surface Microsofta,
    > które posiadają parametry typowego komputera.

    Nieśmiało przypomnę pewną oczywistość:
    Tablet na ogół ma BT. Czasem też ma radio 2.4GHz (nie wiem jak się to
    dokładnie nazywa) do łączenia się wprost z klawiaturą bezprzewodową. Na
    andku wyraźnie kuleją polskie literki (albo nie wiem czym to rozwiązać),
    ale w momencie dodania "normalnej" klawiatury pisanie staje się całkiem
    znośne i chodzi jakby szybciej. Razem z klawiaturą na ogół dostajemy też
    "normalną" myszę (czy touchpad).
    Owszem, jeśli mam do zrobienia rysunek techniczny, albo zadanie
    wymagające wielu okien i wielu operacji "zaznacz, kopiuj, wklej", to z
    niechęcią odkładam laptopa, wstaję z łóżka i idę włączyć desktopa z
    dużym ekranem i dobrą myszą/klawiaturą.
    Choć pewno to samo mógłbym uzyskać na jakimś "android box" też z dużym
    ekranem (telewizor), normalną klawiaturą i myszą. Choć może brakło by mi
    aplikacji, do których przywykłem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.