  • Data: 2013-11-20 19:24:35
    Temat: Re: Orange i FunTab 10.1 - pytania
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-11-2013 11:18, Chris pisze:
    > Netbook czy Ultrabook ma rozkładany ekran i to już jest mało wygodne.

    No to poczekaj jeszcze z dekadę i kup google glass. Będziesz miał
    wyjątkowo wygodnie.

    > Weż sobie gdześ usiądź np. w pociągu, metrze, autobusie i poczytaj
    > książkę na kompie...

    Robiłem wielokrotnie.

    > 10.1" mieści się do bojówek :)

    No paczpan. A do spodni od garniaka nawet smartfona już trudno schować i
    trzeba pakować do wewnętrznej kieszeni marynarki.

    > Tablet moje dziecko montuje się na
    > zagłówku i służy np., do oglądanie filmów/bajek w czasie jazdy w trasy,
    > jak się znudzi bajka to łatwo go zdjąć z holdera i pograć np. w angry
    > birds albo inne gierki, zrób to samo z laptopem albo playerem dvd.

    Nie jestem Twoim dzieckiem. Nie mam dzieci. Nie chcę dzieci. Nie grywam
    nawet w "gierki".

    > Porównaj wagę tabletu i laptopa i nie kompromituj się więcej.

    Kup sobie karnet na siłkę i wzbogać dietę o białko i węglowodany.

    > Ale tablet to nie komputer i nie służy do pisania prac magisterskich w
    > Wordzie albo obliczeń w exelu, to tak jak terenówka nie służy do
    > wyścigów F1. Mylisz się i to bardzo, rynek na razie odchodzi o laptopów
    > na rzecz tabletów ...

    Zdecyduj się. W jednym zdaniu twierdzisz, że tablet to nie komputer. A
    już w drugim, że producenci odchodzą od komputerów na rzecz zabawek(?).

    > Nie ma tak że masz jedno urządzeniem to są dwa
    > zupełnie inne produkty i skierowane do innych celów.

    Marketingowcom pewnie śni się po nocach, że kiedyś przyjdzie taki dzień,
    że wszyscy będą myśleć w taki sposób jak Ty. :)

    > Jak byś się pytał dalej, mam laptopa i tablet wiec wiem o czym mówię.

    A ja mam smartfona Xperię, netbooka HP, którego już nie używam, Toshibę
    15,6" (za miesiąc będzie miała 2 lata) i roczną Toshibę 17,3", a do nich
    bezprzewodowe klawiatury z myszami - Logitech i Microsoft.

    Myślałem o tablecie, bo uważam, że zalety ma, jednak nie wydam na niego
    tyle samo co na dobrego laptopa czy wręcz więcej.

    Masz dzieci i kupujesz im zabawki - spoko. Ale tu się rozmawia o
    komputerach, nie o zabawkach do Angry Birds.

    --