  • 41. Data: 2010-11-07 12:15:23
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 12:35, p...@o...pl pisze:

    > ale zarzut usilowania oszustwa jak najbardziej :)

    W praktyce sprawy o wiele bardziej oczywiste są umarzane, więc na
    sprawę karną w tym przypadku na 100% nie ma co liczyć.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2010-11-07 12:26:52
    Od: p...@o...pl

    >   Zatem do rozporządzenia niekorzystnego nie doszło - jest umowa na
    > piśmie, klient czyta, i nie podpisuje, albo wypowiada.

    jest usilowanie, w celu osiagniecia korzysci (mam na mysli tyoa ktory zyskal
    prowizje za umowe po wprowadzeniu mnie w blad, sam fakt wyslania umowy
    zawierajacej co innego niz sie umowilismy)
    Fakt bywaja umarzane, ale od tego trzeba sie odwolac a pozniej wystapic z
    oskarzenia prywatnego a tego juz mnostwo osob nie wie

  • 43. Data: 2010-11-07 12:38:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 13:26, p...@o...pl pisze:

    > jest usilowanie, w celu osiagniecia korzysci (mam na mysli tyoa ktory zyskal
    > prowizje za umowe po wprowadzeniu mnie w blad, sam fakt wyslania umowy
    > zawierajacej co innego niz sie umowilismy)

    Nawet nie wiesz, czy za umowę ma korzyść majątkową, czy nie.

    > Fakt bywaja umarzane, ale od tego trzeba sie odwolac a pozniej wystapic z
    > oskarzenia prywatnego a tego juz mnostwo osob nie wie

    W teorii masz rację, ale w praktyce nic się nie ugra. To już nawet
    nie pieniactwo, to jest śmieszne.

    Swoją drogą jestem ciekaw, czy jak przeklnie przy Tobie kolega, to
    donosisz na niego na policję (art. 141kw). Albo jak wracacie z pubu i
    kolega się wysika przy murku - art. 140 kw. itp. itd. ;)

    Po to właśnie wysyła się umowy pisemne, aby takie rozbieżności
    wychwycić i aby do oszustw nie dochodziło.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2010-11-07 13:28:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 13:38:50 +0100, Liwiusz wrote:
    > Po to właśnie wysyła się umowy pisemne, aby takie rozbieżności
    >wychwycić i aby do oszustw nie dochodziło.

    Nie znasz ostatniej mody.
    Kurier przywiezie, pan podpisze i kurier odwiezie.
    A umowa ma pare stron.

    W imie zasad trzeba byc chyba twardym - kurierowi - prosze zostawic i
    wpasc jutro, a do BOK: umowe prosze mi wczesniej przyslac e-mailem.

    J.

  • 45. Data: 2010-11-07 13:32:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 13:26:52 +0100, p...@o...pl wrote:
    >Fakt bywaja umarzane, ale od tego trzeba sie odwolac a pozniej wystapic z
    >oskarzenia prywatnego a tego juz mnostwo osob nie wie

    Z oskarzenia prywatnego nie wystapisz, bo nie masz o co - usilowanie
    sie nie liczy, a na sprawe cywilna nie masz dowodow :-P

    Tak naprawde to powinienes napisac do UKE.
    A UKE moze nawet nie musi na jedna skarge reagowac, ale jak sie
    uzbiera wiecej to nalozy drobna kare - powiedzmy 100 tys :-)

    Moze tez przeprowadzic kontrole i nalozyc kare za sam brak nagrania
    rozmowy.

    J.

  • 46. Data: 2010-11-07 13:42:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 14:28, J.F. pisze:

    > Nie znasz ostatniej mody.
    > Kurier przywiezie, pan podpisze i kurier odwiezie.
    > A umowa ma pare stron.

    Od tego jest 10 dni na wypowiedzenie.

    > W imie zasad trzeba byc chyba twardym - kurierowi - prosze zostawic i
    > wpasc jutro,

    Kurier nie może zostawić przesyłki i "wpaść jutro".

    >a do BOK: umowe prosze mi wczesniej przyslac e-mailem.

    Ale to przed zgodą na wysłanie jej kurierem, a nie po.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2010-11-07 14:33:34
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-07 13:15, Liwiusz pisze:

    > W praktyce sprawy o wiele bardziej oczywiste są umarzane, więc na sprawę
    > karną w tym przypadku na 100% nie ma co liczyć.

    bywaja umarzane ale nie swiadczy to o fakcie braku przestepstwa

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 48. Data: 2010-11-07 14:36:54
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-07 13:38, Liwiusz pisze:

    > Nawet nie wiesz, czy za umowę ma korzyść majątkową, czy nie.

    przeciez to oczywiste ze jest na prowizji jak nie on to call center
    (uzyskanie korzysci dla innej osoby jest traktowane na rowni jak
    uzyskanie dla siebie samego w swietle kk, masz to w slowniczkach na w
    czesci ogolnej)

> [...]
    > donosisz na niego na policję (art. 141kw). Albo jak wracacie z pubu i
    > kolega się wysika przy murku - art. 140 kw. itp. itd. ;)

    tez masz porownanie, ciekawe czy dalej bys tak twierdzil gdyby Ciebie w
    tak bezcelny sposob oszukal

    > Po to właśnie wysyła się umowy pisemne, aby takie rozbieżności wychwycić
    > i aby do oszustw nie dochodziło.

    ja wciaz podkreslam, nie mowie o oszustwie ornge wobec mnie tylko
    konsultanta wobec mnie. Zreszta w umowie tekst o rabacie jest tak
    sformulowanyt ze mozna go dwuznacznie zrozumiec przyjmujac wykladnie
    konsultanta.

  • 49. Data: 2010-11-07 14:37:59
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-07 14:42, Liwiusz pisze:

    > Od tego jest 10 dni na wypowiedzenie.

    nie dla firm ponoc no i cwaniacza ze przy aneksach to nie podpisanie
    umowy a jej przedluzenie i rzekomo nie obowiazuje ten przepis

  • 50. Data: 2010-11-07 14:39:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 14:42:42 +0100, Liwiusz wrote:
    >Od tego jest 10 dni na wypowiedzenie.

    Dotyczy tylko konsumentow ?

    >Kurier nie może zostawić przesyłki i "wpaść jutro".

    Nie to nie, bez laski :-)
    Przysla jeszcze dwa razy, albo przysle inny operator :-)

    J.