  • Data: 2010-11-17 18:25:04
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Kotlet <K...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-17 19:04, ALEX pisze:

    > Mam zasięg i Play i Plus. A loguje się do czego chcę. Miej litość i
    > przestań opowiadać swoje mądrości.

    KURWA czy ty rozrozniasz miec zasieg a miec zasieg (siłę sygnalu danej
    sieci) na poziomie 10/99 czy 80/99 , czyli slabszy lub silniejszy ? Jak
    jest lepszy play, to nie pozwalaja na roaming do plusa bo to dla nich
    koszt, wpisz sobie haaslo na google to wyjdzie Ci kilkaset conajmniej
    takich przypadkow

    dla mnie eot

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /