  • Data: 2014-05-25 19:38:42
    Temat: Re: Orange TV przez satelite
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bonzo" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5381b260$0$2353$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dzięki bardzo za odpowiedz
    > Mam jeszcze pytanka
    >
    > Mam dekoder z orange i chciałbym to rozdzielić np na 3 tv żeby oglądały
    > córki, czy musze mieć 2 dekoder czy wystarczy jakieś urządzenie ? Acha i
    > żeby oni oglądali nie to samo co Ja, bo znajomy ma podłączone, ale jak
    > wlaczy drugi tel leci ten sam kanał. Cos słyszałem o jakimś spliterze, ale
    > jestem ciemny w tym temacie.

    Jeśli masz czarną kartę to nic nie zrobisz.
    A jeśli białą, to teoretycznie da radę, ale musisz mieć drugi dekoder i to
    konkretny, który da sobie radę z systemem kodowania Orange.
    Jak dla mnie gra nie warta świeczki, lepiej wziąć tv sat od kogoś kto
    oferuje multiroom - to jest usługa której potrzebujesz.

    Zresztą może Orange też już coś takiego posiada?

    > I drugie pytanko, chyba ostatnie. Czy ten adapter tj karte sieciową musze
    > dokładnie przy routerze podłączyć czy mogę np w drugim pokoju na tym samym
    > pietrze ?

    Gdziekolwiek gdzie sięgnie Ci kabel ethernet od routera.