  • Data: 2010-04-03 10:31:06
    Temat: Re: Orange Strefa - da sie odstapic od umowy ?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-28 20:59, lukasz pisze:
> [...]
    > sie zglosic w trybie pilnym po obnizenie abonamentu za telefon
    > stacjonarny do Salonu Orange - zwykly swistek papieru ale dla osob w
    > podeszlym wieku moglo wygladac jak cos waznego
    > - w salonie dowiaduja sie ze musza podpisac umowy by uniknac podwyzek w
    > obecnej sieci - Netia
    > - po podpisaniu dostaja nowy aparat telefoniczny z karta sim, z ktorego
    > zdecydowanie nie beda umieli korzystac - male cyferki, slaby ekran, itd.
    > - nie przyjmuja go i w zamian informacja ze odetna im obecna linie a
    > nowej nie aktywuja i zostana bez telefonu

    Skomentuję to tylko tak: KUREWSTWO!!! Już widzę oczami wyobraźni
    młodego, ambitnego koguta, któremu świecą się podłe ślepia na myśl, że
    zaraz będzie miał nowe ID klienta i większą premię. Tu oczywiście nie ma
    mowy o żadnej etyce w biznesie ( nie wiem czy kiedykolwiek takowa była w
    ogóle ) Jeżeli wysyła się do ludzi starszych coś co udaje zawiadomienie,
    wezwanie to jest to KUREWSTWO!! Starszy człowiek niedowidzi,
    niedosłyszy, wielu spraw już nie rozumie - idealny klient. Młody kogut
    po zdobyciu nowego ID pójdzie na imprezę, żeby się naćpać, bo przecież
    pracę ma stresującą ( trudno sobie ciągle tłumaczyć, że nie jest się
    skurwysynem wbrew oczywistym faktom ) On przecież nic złego nie robi,
    tylko sprzedaję usługę, taka jego praca, żeby więcej sprzedać...

    Ale kubek z logiem "pokolenie JP2" na biurku stoi @$##@$#@@!!!!