eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange Profit - co z billingiem?Re: Orange Profit - co z billingiem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Profit - co z billingiem?
    Date: Tue, 07 Apr 2009 22:43:20 +0200
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Lines: 41
    Message-ID: <grgdta$nlb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <s...@t...ceti.pl>
    <10l7jci9z7977$.jiejhzvwqx7p$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 176-mi2-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1239137002 24235 82.210.189.176 (7 Apr 2009 20:43:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Apr 2009 20:43:22 +0000 (UTC)
    X-User: radi242
    In-Reply-To: <10l7jci9z7977$.jiejhzvwqx7p$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:968104
    [ ukryj nagłówki ]

    anluk wrote:

    > Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, który nie jest realizowany przez
    > Orange. Wysłałem reklamację 2 kwietnia, przyjęli i uznali ją i do dziś 7
    > kwietnia nie są wstanie wywiązać się z aneksu do umowy. Czas na uznaną
    > reklamację 48 godzin. Wygląda na większe przemeblowanie lub problem z
    > oprogramowaniem. Zawsze po 1 dniu miesiąca dostawałem SMS'a z wielkościa
    > rachunku za poprzedni miesiąc. Do teraz nic takiego nie dostałem. Nie wiem
    > czy to tylko mój pechowy przypadek, czy inni abonenci Orange też to
    > potwierdzają.

    Orange chyba ma ten bajzel z systemem od dobrych paru miesiecy,
    przynajmniej mialem 'przyjemnosc' na cos takiego wpasc juz w styczniu
    gdy chcialem zmienic abonament na jednym numerze na nizszy. Zlozona w
    teleboku dyspozycja (z jakimi hecami, to pomine, bo post by spuchl
    conajmniej 3x). Dwa albo 3 razy reklamowane juz praktycznie od razu, bo
    zaraz sie rozpoczynal nowy okres rozliczeniowy a po sprawdzeniu, zmiany
    brak.

    Reklamacje na sluchawie koncza sie informacja - "mamy problemy w
    systemie, nie przyjmuje zmiany, przekazuje to dalej zeby zmienili..
    recznie". W koncu z bolami udaje im sie. Kolejny miesiac jest ok, ale..
    juz w nastepnym przychodzi SMS z informacja o wystawionej fakturze ze
    stara wysokoscia abonamentu. Znowu - reklamacja, kompletna strata
    czasu na infolinii, brak kompetencji i wiedzy, kretynskie przelaczanie
    do losowych pracownikow, "nikt nie wie o co chodzi", i finalnie
    po paru tygodniach korekta.

    Nie sposob po takim czyms nie odniesc wrazenia, ze podstawy
    funkcjonowania operatora, proste, zasadnicze sprawy, leza na deskach.
    Utwierdzilem sie dodatkowo w tym przekonaniu odwiedzajac dzisiaj ich
    salon celem aktualizacji danych przed przeniesieniem numeru. Przed
    godzina 17 caly ich system lezal i kwiczal (moze to ma zwiazek
    z tym o czym napisal autor pierwszego posta), dookola blakali sie
    "konsultanci" narzekajac sie ze nie moga sie do niczego zalogowac, a
    ja finalnie zostawilem aktualne dane na kartce :) . Pora uciekac.


    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: