-
Data: 2009-04-07 20:43:20
Temat: Re: Orange Profit - co z billingiem?
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]anluk wrote:
> Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, który nie jest realizowany przez
> Orange. Wysłałem reklamację 2 kwietnia, przyjęli i uznali ją i do dziś 7
> kwietnia nie są wstanie wywiązać się z aneksu do umowy. Czas na uznaną
> reklamację 48 godzin. Wygląda na większe przemeblowanie lub problem z
> oprogramowaniem. Zawsze po 1 dniu miesiąca dostawałem SMS'a z wielkościa
> rachunku za poprzedni miesiąc. Do teraz nic takiego nie dostałem. Nie wiem
> czy to tylko mój pechowy przypadek, czy inni abonenci Orange też to
> potwierdzają.
Orange chyba ma ten bajzel z systemem od dobrych paru miesiecy,
przynajmniej mialem 'przyjemnosc' na cos takiego wpasc juz w styczniu
gdy chcialem zmienic abonament na jednym numerze na nizszy. Zlozona w
teleboku dyspozycja (z jakimi hecami, to pomine, bo post by spuchl
conajmniej 3x). Dwa albo 3 razy reklamowane juz praktycznie od razu, bo
zaraz sie rozpoczynal nowy okres rozliczeniowy a po sprawdzeniu, zmiany
brak.
Reklamacje na sluchawie koncza sie informacja - "mamy problemy w
systemie, nie przyjmuje zmiany, przekazuje to dalej zeby zmienili..
recznie". W koncu z bolami udaje im sie. Kolejny miesiac jest ok, ale..
juz w nastepnym przychodzi SMS z informacja o wystawionej fakturze ze
stara wysokoscia abonamentu. Znowu - reklamacja, kompletna strata
czasu na infolinii, brak kompetencji i wiedzy, kretynskie przelaczanie
do losowych pracownikow, "nikt nie wie o co chodzi", i finalnie
po paru tygodniach korekta.
Nie sposob po takim czyms nie odniesc wrazenia, ze podstawy
funkcjonowania operatora, proste, zasadnicze sprawy, leza na deskach.
Utwierdzilem sie dodatkowo w tym przekonaniu odwiedzajac dzisiaj ich
salon celem aktualizacji danych przed przeniesieniem numeru. Przed
godzina 17 caly ich system lezal i kwiczal (moze to ma zwiazek
z tym o czym napisal autor pierwszego posta), dookola blakali sie
"konsultanci" narzekajac sie ze nie moga sie do niczego zalogowac, a
ja finalnie zostawilem aktualne dane na kartce :) . Pora uciekac.
--
na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi