-
Data: 2009-04-07 20:43:20
Temat: Re: Orange Profit - co z billingiem?
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]anluk wrote:
> Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, który nie jest realizowany przez
> Orange. Wysłałem reklamację 2 kwietnia, przyjęli i uznali ją i do dziś 7
> kwietnia nie są wstanie wywiązać się z aneksu do umowy. Czas na uznaną
> reklamację 48 godzin. Wygląda na większe przemeblowanie lub problem z
> oprogramowaniem. Zawsze po 1 dniu miesiąca dostawałem SMS'a z wielkościa
> rachunku za poprzedni miesiąc. Do teraz nic takiego nie dostałem. Nie wiem
> czy to tylko mój pechowy przypadek, czy inni abonenci Orange też to
> potwierdzają.
Orange chyba ma ten bajzel z systemem od dobrych paru miesiecy,
przynajmniej mialem 'przyjemnosc' na cos takiego wpasc juz w styczniu
gdy chcialem zmienic abonament na jednym numerze na nizszy. Zlozona w
teleboku dyspozycja (z jakimi hecami, to pomine, bo post by spuchl
conajmniej 3x). Dwa albo 3 razy reklamowane juz praktycznie od razu, bo
zaraz sie rozpoczynal nowy okres rozliczeniowy a po sprawdzeniu, zmiany
brak.
Reklamacje na sluchawie koncza sie informacja - "mamy problemy w
systemie, nie przyjmuje zmiany, przekazuje to dalej zeby zmienili..
recznie". W koncu z bolami udaje im sie. Kolejny miesiac jest ok, ale..
juz w nastepnym przychodzi SMS z informacja o wystawionej fakturze ze
stara wysokoscia abonamentu. Znowu - reklamacja, kompletna strata
czasu na infolinii, brak kompetencji i wiedzy, kretynskie przelaczanie
do losowych pracownikow, "nikt nie wie o co chodzi", i finalnie
po paru tygodniach korekta.
Nie sposob po takim czyms nie odniesc wrazenia, ze podstawy
funkcjonowania operatora, proste, zasadnicze sprawy, leza na deskach.
Utwierdzilem sie dodatkowo w tym przekonaniu odwiedzajac dzisiaj ich
salon celem aktualizacji danych przed przeniesieniem numeru. Przed
godzina 17 caly ich system lezal i kwiczal (moze to ma zwiazek
z tym o czym napisal autor pierwszego posta), dookola blakali sie
"konsultanci" narzekajac sie ze nie moga sie do niczego zalogowac, a
ja finalnie zostawilem aktualne dane na kartce :) . Pora uciekac.
--
na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
- 4G na VoLTE - zmiana u providera
- Rok ważności konta
- Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- eSIM na czym polega
- Roaming poza unią
Najnowsze wątki
- 2024-09-11 Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- 2024-09-11 Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-12 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-09-11 MĂźnchen => Projektant/Expert PHP Laravel (e-commerce) <=
- 2024-09-11 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2024-09-11 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-09-11 Warszawa => Specjalista ds. marketingu rekrutacyjnego <=
- 2024-09-11 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-09-11 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-11 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-09-11 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-11 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-11 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-09-11 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=