  • Data: 2009-05-13 19:46:44
    Temat: Re: [Orange] Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w
    >wiadomości news:guedtg$9fq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>

    >A tak swoja droga jakby poszlo na to samo .. co na to Orange ?
    >Doladowuje za 50 zl, za chwile przychodzi ekstra doladowanie za 5
    >zl, a taryfa zalezy od ostatniego doladowania ..

    Niejaki Nawara kiedyś wyjaśniał, że nie wszystkie niskie doładowania
    miały wpływ na podwyżkę taryfy. M. in. te "z automatu" podobno nie.
    Zmienili po głosach protestu, gdy użytkownicy sobie wzajemnie złośliwe
    "prezenty" robili...
    Podawał regułę ale nie pamiętam, nie byłem szczególnie zainteresowany.
    Ale w Orange nie zawsze musi to działać... BOK musi mieć zajęcie.

    Arek