  • Data: 2009-05-14 07:15:16
    Temat: Re: [Orange] Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Tak było?

    Owszem.

    > Hmm a mi się wydawało, że przy doładowaniach z abonamentu miało nie
    > dokładać tych minut...

    Sytuacja identyczna jak powyżej: w regulaminie doładowania z telefonu
    nie były wyłączone z promocji, ale minuty nie były przyznawane.

    > No cóż chyba faktycznie będzie trzeba pozbyć się tej karty bo coś za
    > bardzo Orąż mięsza ostatnio.

    Po prostu zaczęli stosować się do własnych regulaminów - w obydwu
    przypadkach. Szkoda, że tak późno - też byłem przyzwyczajony do
    niezmieniania stawek w Nowym Go, ale z drugiej strony drażniło mnie
    nieprzyznawanie minut w Pogadaj Sobie ;-)

    Marek