    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free na kartę - uwaga :)
    Date: Fri, 21 Jan 2011 14:32:32 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 12:34:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2011-01-21 11:41, Jacek Osiecki pisze:
    > (...)
    > Zaciekawiasz mnie.

    Np. pod IE zawsze, pod operą - nie. Aczkolwiek zdarzyło się też, że pod
    operą zostały załadowane. Też nie wiem od czego to zależy, wszystko podczas
    jednego połączenia i odpalane na jednym komputerze :) Ot, logika orange :(

    > Musiałbym zobaczyć to w naturze, by potwierdzić sugerowane problemy.

    Aż się poświęcę i odpalę tego shita :)

    > Jak wyżej - problemy to owszem, widziałem, ale na telefonach z ich
    > natywnymi przeglądarkami, ale już nie w OperzeMini, czy też na lapku.

    Z przeglądarek komórkowych korzystam wyłącznie z safari w iphone, które
    działa prawie niezawodnie. Natomiast wszystkie problemy zaobserwowane były
    na stacjonarnych przeglądarkach.

    > Prawdę napisali - tej usługi nie mam w OrangeFree.

    No i super. W takim razie niech chociaż nie "poprawiają" tego internetu.

    > Dla mnie to oczywiste - zbyt dużo już cudów widziałem na tych
    > połączeniach. Niezależnie od operatora i funkcji.

    No i dobrze, tylko że użycie tunelu gdy dostępny będzie tylko EDGE/GPRS
    (co w przypadku orange jest bardzo częste) w zasadzie oznacza tyle co brak
    sieci. Inna sprawa, że z tego co widzę bardzo często są też zrywane
    połącznia ot tak - aż zacząłem stosować screena, bo ssh zrywało chwilami co
    parę minut.

    > To był Twój wybór, a że nieświadomy jak widać ;)

    Twierdzą że udostępniają internet. Tymczasem udostępniają jakąś porażkę :>

    > O właśnie - tutaj wychodzi margines wykorzystywania takich usług do
    > innych celów niż operator zakładał.

    Innych, czyli do korzystania z internetu inaczej niż przez komórkę?

    > Zakładam, ze to prawda, ale najwyraźniej dla znakomitej większość
    > użytkowników OrangeFree jest to zwyczajnie nieistotne, a twierdzenie

    Nieistotne - dopóki okaże się że na co drugiej stronie nie działa galeria,
    a wszelkie panele do zarządzania stronami/usługami wyświetlają nie to co
    powinny :)

    > "Generalnie to orangeFree na kartę do niczego się nie nadaje" powinno
    > brzmieć - jako łącze dla mojej firmy nie nadawało się, ponieważ
    > tworzymy jakieś tam zaawansowane strony itd.

    Nie "zaawansowane" tylko normalne - takie, z których się korzysta tam gdzie
    się dba o klientów. Czyli kliknięcie to nie jest przeładowanie strony (żeby
    pokazać jeszcze jedną reklamę), tylko przeładowanie tego co trzeba.

    > BTW - skoro działają źle na etapie testów, to jaka gwarancja, że
    > będą działać poprawnie klientom?

    Skoro mercedes po wsypaniu 2kg cukru do baku się ksztusi, to jaka gwarancja
    że będzie dobrze jeździł?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944