  • 11. Data: 2009-11-16 22:55:45
    Temat: Re: Orange Free Standard na probe?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Zmiana Nicka" <z...@a...pl> wrote in message
    news:hdse37$7cd$1@news.onet.pl...

    > Wychodzi na to, ze kupie pewnie ten najmniejszy 2 czy 3 giga, na rok albo
    > jakos tak :) Najchetniej bez modemu, nie wiem czy pozwola bez - bo z checia
    > skorzystam z oferty X-mana :)

    Jeśli na siłę już ci ten modem wcisną to się nie martw o ile to będzie Huawei to
    za góra kilkanaście zł mogę ci go zdalanie odblokować a jak model ci nie będzie
    odpowiadał to go wrzucisz na allegro a wybierzesz sobie coś ode mnie ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 12. Data: 2009-11-17 01:11:08
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik X-Man napisał:

> [...]
    > odpowiadał to go wrzucisz na allegro a wybierzesz sobie coś ode mnie ;)

    Jakos damy rade ;)

  • 13. Data: 2009-11-18 15:05:37
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    Jak orange free chcesz, to polecam zakupic przez strone orange.
    Bedziesz mial wtedy chyba wiekszy limit (2.5 GB?).

  • 14. Data: 2009-11-18 15:25:31
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Jurek Jurek pisze:
    > Jak orange free chcesz, to polecam zakupic przez strone orange.
    > Bedziesz mial wtedy chyba wiekszy limit (2.5 GB?).

    4,5GB. Tylko że przez orange.pl nie można wziąć na próbę.

    Oczywiście rozwiązanie optymalne jest takie: najpierw na próbę z salonu,
    potem rezygnacja i podpisanie nowej umowy przez orange.pl, jeżeli próba
    będzie zadowalająca.

    Marek

  • 15. Data: 2009-11-20 12:58:44
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 18 Lis, 16:25, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    wrote:

> [...]
    >
    > Oczywiście rozwiązanie optymalne jest takie: najpierw na próbę z salonu,
    > potem rezygnacja i podpisanie nowej umowy przez orange.pl, jeżeli próba

    Ale wtedy placi sie za aktywacje chyba. Takze nie wiem czy to
    optymalne rozwiazanie.
    A tak generalnie, to jak oceniacie nowa oferte na ten net mobilny?

  • 16. Data: 2009-11-20 22:42:15
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    hehe

    a moze to?

    http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/internet/blueconn
    ect/bc_notebook

    :)

    w sumie jak sie odliczy 1200 za netbuka
    to z tych 2400 zostaje 1200 - 600 rocznie, czyli 50 brutto za 4gb
    transferu miesiecznie :)

  • 17. Data: 2009-11-23 11:56:27
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 20 Lis, 23:42, Zmiana Nicka <z...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > :)
    >
    > w sumie jak sie odliczy 1200 za netbuka
    > to z tych 2400 zostaje 1200 - 600 rocznie, czyli 50 brutto za 4gb

    Hmm... Szczerze? Ja bym wolal kupic sobie sam komputer, ktory mi
    calkowicie odpowiada. Netbook/notebook niestety nie ma takiej fajnej
    opcji konfiguracji sprzetowej jak PC. To co jest w srodku jest na
    stale. Generalnie nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan.
    Komputer oddzielnie, net oddzilenie. A jak jestes skolnny placic 100
    zl miesiecznie, to wez sobie najlepiej cos z orange z cdma. Bedziesz
    mial prawdopodobnie lepsza jakosc polaczenia, no i prawdziwa
    mobilnosc. Zadne tam edge czy gprs.

  • 18. Data: 2009-11-23 17:42:37
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

> [...]
    > opcji konfiguracji sprzetowej jak PC. To co jest w srodku jest na
    > stale. Generalnie nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan.

    PC-ta mam, laptopa mam... ;) Wiec z czystej
    ciekawosci kupilbym netbuka ;)

  • 19. Data: 2009-11-24 10:43:25
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    Ale przeciez to po prostu mniejszy laptop. :) Z tego co widzialem, to
    ten model mozna kupic juz za 800 zl jak sie dobrze poszuka. Co tym
    bardziej by mnie przekonywalo do orange'a z cdma.

  • 20. Data: 2009-11-24 21:23:17
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

> [...]
    > ten model mozna kupic juz za 800 zl jak sie dobrze poszuka. Co tym
    > bardziej by mnie przekonywalo do orange'a z cdma.

    U mnie decyzja nie zapadla, choc sklania sie do oranza :)