  • Data: 2009-10-03 10:35:58
    Temat: Re: (Orange ) Czy jest szansa na now? umowę przed terminem?
    Od: "bilbek" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flo wrote:

    > W biznesie dają 270 dni wcześniej (9 miesięcy) ale coś za coś. Czas
    > nowej umowy biegnie dopiero od zakończenia starej (podpisanie aneksu
    > nie skraca terminu dotychczasowej umowy)
    > Jest to taki mały haczyk na który łapie się wiele firm. Tak na prawdę
    > nowa umowa jest wówczas podpisana na 12 lub 24 miesiące + 270 dni
    > czyli 21 lub 33 miesiące.

    Czyli gdyby mi jednak poszli na rękę, wówczas miałbym właśnie taką umowę na
    33 miesiące? To trochę za długo jak dla mnie i jak na postęp
    techniczno-komunikacyjny. Niedługo jakość komórek będzie jeszcze wyższa, a
    nowe oferty jeszcze korzystniejsze.
    Zaczynałem 6-7 lat temu od Nokii 3310, która była uważana za bardzo dobry
    fon, choć już niezby nowy :)

    > Czy to się opłaca oceńcie sami.

    Przypuszczam, że dla mnie opłaciłoby się na przez pierwsze półtor roku, a
    potem czekałbym na możliwość podpisania nowej umowy. Czyli ogólnie średnio
    się opłaca...

    Dodam, że oprócz korzystnego abonamentu chciałbym mieć aparat, na którym
    dobrze działa internet, telewizja (duży, szybko odświeżany ekran) i
    organizer.

    Pozdrawiam
    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
    Piękna książka - nowość Wydawnictwa Skrzat