-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Fri, 15 Feb 2019 21:27:02 +0100
Message-ID: <d...@4...com>
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
<4...@4...com>
<c...@g...com>
<a...@4...com>
<2...@g...com>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: Avast (VPS 190215-4, 2019-02-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.47.20
X-Trace: 1550262529 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 485 89.64.47.20:64694
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2514
X-Received-Body-CRC: 1649142796
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650143
[ ukryj nagłówki ]Fri, 15 Feb 2019 06:26:05 -0800 (PST), w
<2...@g...c
om>, s...@g...com
napisał(-a):
> > Brawo. Właśnie rozwiązałeś problem, z którym żaden inżynier do tej pory sobie
> > nie poradził -- jak zniwelować (najlepiej do 0) opór powietrza.
> >
> > Rozumiem, że jazda z górki czy pod górkę to też ma nie za duże znaczenie?
>
> Widac w szkole na lekcji logiki spales. Bo na fizyce to tak jednym okiem patrzyles.
>
> Nie chce mi sie robic wykladu.
> Podumaj dlaczego to nie istotne czy opor silnikowi na kolach powoduje gorka, opor
powietrza czy rolka.
> Hint: Zadajemy w kazdym przypadku ten sam opor i zmuszamy silnik do takiego samego
wysilku.
>
> Ufam ze dojdziesz do poprawnego wniosku i zrozumiesz co napisalem.
Ale jakie praktyczne znaczenie ma wykres z hamowni do realnego oporu na drodze?
Przy 160km/h silnik na drodze będzie potrzebował znacznie większej ilości
paliwa niż na hamowni przy 160km/h.
Chyba że co innego chciałeś przekazać, ale to musisz potrenować pisanie z
sensem, bo marnie idzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.19 22:39 Cavallino
- 15.02.19 22:44 J.F.
- 15.02.19 22:44 Cavallino
- 15.02.19 22:50 Irek.N.
- 15.02.19 22:54 Janusz
- 15.02.19 22:58 Janusz
- 15.02.19 22:59 Budzik
- 15.02.19 23:18 J.F.
- 15.02.19 23:25 Marek S
- 15.02.19 23:25 Cavallino
- 15.02.19 23:38 Tomasz Pyra
- 16.02.19 08:54 Mateusz Viste
- 16.02.19 09:03 Mateusz Viste
- 16.02.19 09:42 s...@g...com
- 16.02.19 12:55 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=