eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasie › Re: Optymalna prędkość w trasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Date: Fri, 15 Feb 2019 21:27:02 +0100
    Message-ID: <d...@4...com>
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@4...com>
    <c...@g...com>
    <a...@4...com>
    <2...@g...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: Avast (VPS 190215-4, 2019-02-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.47.20
    X-Trace: 1550262529 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 485 89.64.47.20:64694
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2514
    X-Received-Body-CRC: 1649142796
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650143
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 15 Feb 2019 06:26:05 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

    > > Brawo. Właśnie rozwiązałeś problem, z którym żaden inżynier do tej pory sobie
    > > nie poradził -- jak zniwelować (najlepiej do 0) opór powietrza.
    > >
    > > Rozumiem, że jazda z górki czy pod górkę to też ma nie za duże znaczenie?
    >
    > Widac w szkole na lekcji logiki spales. Bo na fizyce to tak jednym okiem patrzyles.
    >
    > Nie chce mi sie robic wykladu.
    > Podumaj dlaczego to nie istotne czy opor silnikowi na kolach powoduje gorka, opor
    powietrza czy rolka.
    > Hint: Zadajemy w kazdym przypadku ten sam opor i zmuszamy silnik do takiego samego
    wysilku.
    >
    > Ufam ze dojdziesz do poprawnego wniosku i zrozumiesz co napisalem.

    Ale jakie praktyczne znaczenie ma wykres z hamowni do realnego oporu na drodze?
    Przy 160km/h silnik na drodze będzie potrzebował znacznie większej ilości
    paliwa niż na hamowni przy 160km/h.
    Chyba że co innego chciałeś przekazać, ale to musisz potrenować pisanie z
    sensem, bo marnie idzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: