eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOporność Playa z tyt. "niezgodności z umową"Re: Oporność Playa z tyt. "niezgodności z umową"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oporność Playa z tyt. "niezgodności z umową"
    Date: Wed, 12 Sep 2012 19:56:56 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <k2qid1$3ls$1@news.task.gda.pl>
    References: <8...@4...com>
    <1k09cth9qibw$.1czbmw8ehjqvy.dlg@40tude.net>
    <k21ac0$vlm$1@news.task.gda.pl> <k2pbpq$gb3$1@node1.news.atman.pl>
    <k2qdhk$o0p$1@news.task.gda.pl>
    <5050bb38$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <k2qe9s$o0p$4@news.task.gda.pl>
    <5050cb4e$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-31-6-135-80.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1347472609 3772 31.6.135.80 (12 Sep 2012 17:56:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Sep 2012 17:56:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
    In-Reply-To: <5050cb4e$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1034943
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-12 19:50, Andrzej Libiszewski pisze:
    > W dniu 2012-09-12 18:47, Liwiusz pisze:
    >
    >>
    >> To zależy jaka wada. Czasem po prostu widać, że jest. A czasem wystarczy
    >> potwierdzić poprzez brak odpowiedzi w ustawowym terminie.
    >>
    >> Sprzedawca sobie może wykonywać ekspertyz do woli na własny koszt i
    >> ryzyko, ale do on jest przed klientem stroną reklamacji i to od niego
    >> klient ma otrzymać odpowiedź.
    >>
    >
    > Po 6 miesiącach od zakupu do do klienta należy udowodnienie niezgodności.

    Nie. Na kliencie spoczywa ciężar dowodu, jeśli doszłoby do sprawy
    sądowej. Nie wynika z tego, że sprzedawca może odmówić uznania
    reklamacji "bo klient nie wykazał" - nawet po 6 miesiącach sprzedawca
    powinien we własnym interesie sprawdzić produkt, pod rygorem możliwości
    przegrania przez niego sprawy sądowej.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: