  • 1. Data: 2011-10-27 10:35:03
    Temat: Opony - strona z informacjami i rozbudowanym filtrowaniem
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    Poszukuję jakiejś stronki z oponami będącymi aktualnie na rynku z bardziej
    niż standardowymi opcjami filtrowania. Może ktoś z Was coś polecić. Chodzi
    mi o coś więcej niż standard - czyli filtrowanie po rozmiarze, przeznaczeniu
    i letnie/zimowe/całoroczne. W zasadzie chodzi głównie o to by była możliwość
    filtrowania po typie bieżnika symetryczny/kierunkowy/asymetryczny. Bo jak na
    razie to muszę zgadywać na podstawie nieprecyzyjnego opisu czy maleńkiego
    zdjęcia.

    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2011-10-27 11:32:33
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam

> [...]
    > symetryczny/kierunkowy/asymetryczny. Bo jak na razie to muszę zgadywać
    > na podstawie nieprecyzyjnego opisu czy maleńkiego zdjęcia.

    Takiej strony nie znam - ale te zdjęcia np. na opony.com są jak dla mnie
    wystarczające aż nadto. Jedynie opiniami nie należy się zbytnio sugerować.

    Korzystam z tego serwisu od jakiś 0,5 mln km i nie narzekam :-) !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 3. Data: 2011-10-27 11:56:31
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Takiej strony nie znam - ale te zdjęcia np. na opony.com są jak dla mnie
    > wystarczające aż nadto. Jedynie opiniami nie należy się zbytnio sugerować.
    >
    > Korzystam z tego serwisu od jakiś 0,5 mln km i nie narzekam :-) !

    Symetryczność idzie rozpoznać, z kierunkowością bywa róźnie. Wolałbym
    odfiltrować niż przeglądać niewiadomą ilość ofert. A co do opinii to zgoda,
    najlepsze opinie mają najtańsze opony. :)

  • 4. Data: 2011-10-27 13:23:08
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Vlad The Ripper !:

    > Symetryczność idzie rozpoznać, z kierunkowością bywa róźnie. Wolałbym
    > odfiltrować niż przeglądać niewiadomą ilość ofert. A co do opinii to
    > zgoda, najlepsze opinie mają najtańsze opony. :)

    Tą kierunkowość (taką prawdziwą) to rozpoznasz od razu po bieżniku ....
    Wyjątkiem są niektóre zimówki. Poza tym - telefon albo wpiszesz model w
    googlach i masz.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 5. Data: 2011-10-27 14:23:52
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-10-27 10:35:03 niejaki Vlad The Ripper napisał:
> [...]
    > razie to muszę zgadywać na podstawie nieprecyzyjnego opisu czy maleńkiego

    z taką możliwością filtrowania się nie spotkałem
    ale bardzo fajną ofertę i filtrowanie po rozmiarach i porach roku ma
    oponytanio.pl

    no i mają opony których gdzie indziej nie znalazłem (275/60R15)

    kupiłem od nich 3 komplety opon i jestem zadowolony zarówno z obsługi, cen
    jak i samych nabytków

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2011-10-27 15:16:57
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@a...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

    > no i mają opony których gdzie indziej nie znalazłem (275/60R15)

    > kupiłem od nich 3 komplety opon i jestem zadowolony zarówno z obsługi,
    cen
    > jak i samych nabytków

    Jeżeli jesteś zadowolony z cen tego sklepu, to albo nie umiesz szukać innych
    ofert albo jesteś bogaty i nie zwracasz uwagi na koszty ...

    Niedawno szukałem opon i sprawdzałem ceny m.in. w tym sklepie.
    Oponytanio ma ceny wyższe ok. 60-70zł na sztuce niż konkurencja (choćby
    oponeo, czy opony.com.pl). Dla cen z alledrogo różnica jst jeszcze większa -
    ponad 100zł na sztuce...

    Przykład 1:
    WinterContact TS 830 205/55 R16 91H

    Oponytanio: 574zł (przesyłka w cenie)
    Oponeo: 511zł (przesyłka w cenie)
    Allegro: 450zł (plus ewentualne koszty przesyłki 18-25zł)

    Przykład 2:
    Ultra Grip 8 205/55 R16 91 H

    Oponytanio: 580zł (przesyłka w cenie)
    Oponeo: 500zł (przesyłka w cenie)
    Allegro: 425zł (dla odbioru osobistego w niektórych miastach) lub 475zł (z
    wysyłką dla całego kraju)

    Więcej przykładów nie chce mi się rozpisywać.

    Rozumiem, że w niektórych przypadkach sklep który polecasz może mieć lepszą
    ofertę (np. niepopularne rozmiary), ale dobrych cen dla popularnych
    rozmiarów nie mają...

  • 7. Data: 2011-10-27 15:52:04
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-10-27 15:16:57 niejaki Iksinski napisał:
    > Rozumiem, że w niektórych przypadkach sklep który polecasz może mieć lepszą
    > ofertę (np. niepopularne rozmiary), ale dobrych cen dla popularnych
    > rozmiarów nie mają...

    uściślę

    - szukałem nietypowego rozmiaru (255/60R15) całoroczne
    - kupowałem w niemczech (jeszcze niższe ceny + dodatkowe 3% rabatu za kartę
    adac) - jest to polski oddział delticom

    szukałem w polsce w kilku polecanych firmach (osobiście), trochę w
    internecie, trochę na allegro, trochę przez telefon
    albo ceny były wysokie albo realizacja za kilka dni/tygodni albo "paaanie
    my tego nie mamy bo tego nikt nie kupuje"

    w tym sklepie zamówiłem wieczorem następnego dnia rano kurier z oponami
    pukał do drzwi a płatność zeszła z karty po 7 dniach od zakupu (czas na
    ewentualną reklamację)

    dwie oponki j.w. kupiłem za ~87E *3,8 = 260zł (za dwie sztuki)

    na allegro najtaniej były po 180zł + przesyłka = 400zł

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2011-10-27 16:04:59
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > - kupowałem w niemczech (jeszcze niższe ceny + dodatkowe 3% rabatu za
    > kartę
    > adac) - jest to polski oddział delticom

    Będę jednak upierdliwy... ;-) Oferta na niemieckiej stronie różni się od
    oferty strony oponytanio (u nas nie ma np. rozmiaru o którym piszesz), więc
    to nie jest ten sam sklep (chociaż właściciel obu jest ten sam). ;-P

  • 9. Data: 2011-10-27 17:54:34
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz"

    > Tą kierunkowość (taką prawdziwą) to rozpoznasz od razu po bieżniku

    Na czym polega "prawdziwa" kierunkowość?

  • 10. Data: 2011-10-27 18:38:55
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 27 Paź, 15:16, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:

> [...]

    > Oponytanio: 574zł (przesyłka w cenie)
    > Oponeo: 511zł (przesyłka w cenie)
    > Allegro: 450zł (plus ewentualne koszty przesyłki 18-25zł)

    Przykład w lokalnym serwisie opon:
    500zł wraz z montażem i wyważeniem.

> [...]
    > Oponeo: 500zł (przesyłka w cenie)
    > Allegro: 425zł (dla odbioru osobistego w niektórych miastach) lub 475zł (z

    475 zł wraz z montażem i wyważeniem.

    Kupujcie sobie nadal i polecajcie (bo tanio) w internecie :))