  • 31. Data: 2011-10-29 09:56:14
    Temat: Re: Opony - strona z informacjami i rozbudowanym filtrowaniem
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Ogólnie w tym roku zimówki strasznie zdrożały, nawet patrząc na
    najmniejsze trzynastki typu 155/70 to jest przynajmniej 30%. W zeszłym
    roku spokojnie dało sie kupić poniżej 100zł a w tym trudno znaleść
    poniżej 150zl. Skąd taki skok? Już nie mowie o 15 czy 16tkach bo tam
    to skoki o np 100zł na sztuce...

  • 32. Data: 2011-10-29 11:13:46
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 09:38:55 -0700 (PDT), kkk napisał(a):

    > Przykład w lokalnym serwisie opon:
    > 475 zł wraz z montażem i wyważeniem.
    >
    > Kupujcie sobie nadal i polecajcie (bo tanio) w internecie :))
    > Pozdrawiam

    Możesz podać jakiś telefon lub adres do tego serwisu, żeby zadwonić i się
    zapytać o ceny ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 33. Data: 2011-10-29 17:10:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >najmniejsze trzynastki typu 155/70 to jest przynajmniej 30%. W zeszłym
    >roku spokojnie dało sie kupić poniżej 100zł a w tym trudno znaleść

    Niemcy zdelegalizowali zużyte zimówki poniżej 4 mm, więc kupują opony na
    potęgę, co za tym idzie za mała podaż.

  • 34. Data: 2011-10-30 17:36:49
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 29 Paź, 07:42, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > BTW: za wymianę z wyważeniem lokalny gumiarz życzył sobie ode mnie 120 zł, a
    > nie 60.

    Jaja jakieś - przecież Iksinski zna ceny z calej polski i pisał że max
    80zł to kosztuje, a że myli mu się wyważanie koła z wymianą opony to
    już inna sprawa, no ale słowa są podobne - dorośnie to się dowie co
    oznaczają :)

  • 35. Data: 2011-10-30 17:54:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:

    > BTW: za wymianę z wyważeniem lokalny gumiarz życzył sobie ode mnie 120 zł,
    > nie 60.

    >Jaja jakieś - przecież Iksinski zna ceny z calej polski i pisał że max
    >80zł to kosztuje,

    Trochę racji ma, zazwyczaj wymiana opon z wyważeniem właśnie mniej więcej te
    80 zł kosztuje.
    Ale jak widać są ewenementy, którym palma odbija i krzyczą sobie 120.

    Sama wymiana całych kół z reguły zamyka mi się w 20 zł.

  • 36. Data: 2011-10-30 20:24:43
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 30 Paź, 17:54, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    > Ale jak widać są ewenementy, którym palma odbija i krzyczą sobie 120.
    >
    > Sama wymiana całych kół z reguły zamyka mi się w 20 zł.

    Ma tyle racji co gdyby napisał, że obiad rodzinny w restauracji zwykle
    kosztuje max 50zł.
    Na szczęście za wymianę opon można brać i 500zł (BTW znajomy ostatnio
    zapłacił prawie 300zł za RF), a z punktu widzenia klienta pewnie można
    znaleźć warsztaty które zrobią wymianę za 20 zł, najwyżej któreś z kół
    odpadnie :)

    pzdr