  • 1. Data: 2018-01-05 10:05:31
    Temat: Opony już zmieniliście na letnie?
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    Interes z zimówkami pomału upada :)
    Ciekawe co teraz oponiarze wymyślą?

    --

    Hinek

  • 2. Data: 2018-01-05 10:08:50
    Temat: Re: Opony już zmieniliście na letnie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 10:05, Hinek pisze:
    > Interes z zimówkami pomału upada :)

    Mówisz? Ludzie przestali zmieniać?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-01-05 10:25:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p2nfb4$n3c$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-01-05 o 10:05, Hinek pisze:
    >> Interes z zimówkami pomału upada :)
    >Mówisz? Ludzie przestali zmieniać?

    Za 10 miesiecy sie pewnie zastanowia czy zmienic :-)

    Ale spokojnie - zima jeszcze moze wrocic.
    Wszak formalnie to raptem dopiero dwa tygodnie zimy minely :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-01-05 11:37:23
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 05.01.2018 o 10:08, Liwiusz pisze:

    > Mówisz? Ludzie przestali zmieniać?

    Pewnie zależy od regionu. Nad morzem sporo
    ludzi opon nie zmienia. Tu praktycznie od lat
    zimy nie było.

    --

    Hinek

  • 5. Data: 2018-01-05 11:43:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2018-01-05 11:37, Hinek wrote:

    > Pewnie zależy od regionu. Nad morzem sporo
    > ludzi opon nie zmienia. Tu praktycznie od lat
    > zimy nie było.

    skoro jeździsz tylko wokół komina - to też bym nie zmieniał :)

  • 6. Data: 2018-01-05 11:48:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jak ktos duzo jezdzi to jakis lepszy jest?

  • 7. Data: 2018-01-05 11:58:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >To jak ktos duzo jezdzi to jakis lepszy jest?

    Bardziej potrzebujacy :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-01-05 15:43:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czego potrzebujacy? Jak nie ma sniegu to najlepsza zimowa opona zima jest gorsza od
    przecietej opony wielosezonowej. Ci co duzo jezdza i maja dojechac w rozne miejsca
    powinni miec opony wielosezonowe. Wyjezdza z Krakowa gdzie jest snieg i sligawka,
    powinien miec zimowe. Dojezdza do Szczecina gdzie jest +10, letnie byly by w sa raz.

  • 9. Data: 2018-01-05 16:13:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Czego potrzebujacy?
    >Jak nie ma sniegu to najlepsza zimowa opona zima jest gorsza od
    >przecietej opony wielosezonowej.

    Jak sie duzo jezdzi, to jest wieksza szansa trafienia na snieg.
    A wtedy sie okazuje, ze przecietna opona zimowa jest duuuuzo lepsza od
    polowy letnich :-)

    A jak sniegu nie ma, to to tylko troche gorsza od letniej.

> [...]
    >Wyjezdza z Krakowa gdzie jest snieg i sligawka, powinien miec zimowe.
    >Dojezdza do Szczecina gdzie jest +10, letnie byly by w sa raz.

    No coz, sam uzywam wielosezonowych i sobie chwale, ale tu juz sytuacja
    nie jest taka jednoznaczna.

    Wielosezonowa zima chyba ustepuje dobrym zimowkom na sniegu i dobrym
    letnim na na asfalcie.

    Z kolei przewaga nad zimowka na asfalcie raczej nie jest duza.
    A z kolei jak ktos duzo jezdzi, to w sam raz dwa komplety wykorzysta,
    a regularne wywazanie mu nie zaszkodzi, tylko pomoze :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-01-05 16:18:04
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup

    > Interes z zimówkami pomału upada :)
    > Ciekawe co teraz oponiarze wymyślą?

    Ano to, że za wyważenie kół (mam całoroczne) zapłaciłem więcej, niż za
    wymianę opon z wyważeniem