  • Data: 2011-03-10 11:12:44
    Temat: Re: Opony bieżnikowane
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 10:15, "Inead" <a...@g...pl> wrote:

    > Ceny porownywa em, a  do czynienia z bran oponiarska mam od 20
    > lat.Poczytaj o chinolskich oponach jest tego troch na necie, chocia
    > oststnio sie poprawili ale za to jest dro ej.

    Znaczy się modyfikujesz w stodole używane podeszwy na nówki sztuki
    opony?
    :)

    "Chińczyki" to w większości buble - tragiczna droga hamowania na
    mokrym ale przynajmniej się tak nie rozsypują jak "nowiutkie"
    regenerowane. Też mam do czynienia z tą branżą i dlatego właśnie nawet
    wrogowi nie polecam opon bieżnikowanych do auta osobowego - to już
    lepsze są Chińczyki jak ktoś chce lub musi (a najczesciej z tego co
    obserwuje niestety chce) oczczędzać na bezpieczenstwie. Oby owo
    oszczędzanie nie odbiło się na innym użytkowniku ruchu drogowego.

    BTW jeszcze rok - dwa i wszystkie produkcje Chińskie albo poprawią
    jakość albo wypadną z rynku europejskiego....