  • Data: 2011-03-10 12:36:54
    Temat: Re: Opony bieżnikowane
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Znam takich co sprzedaja, tylko ze ich sa "srednio przechodzone".
    > A sprzedaja .. bo licza ze rok juz beda "mocno przechodzone" i nikt
    > tego nie bedzie chcial kupic.

    zgadza sie

    moj kumpel kupil dosc swiezy MB270 CDI, z przebiegiem 124 tkm, w cenie nie
    wiele odbiegajacej od krajowych, od wlasciciela biura podróży, ktory sobie
    sprawil nowego ML'a ;), samochod piekny, stan idelany jak nowy... i nikt go
    nie chial kupic ;) kumpel zdarzyl tydzien ustalac szczegoly, jechac tam 3 dni
    (z przygodami), a i w koncu kupil ;). Zatem cuda sie zdarzaja, ale nic darmo
    wystarczy porownac nasze ceny z mobile.de ;).

    moja rodzina niemiaszkow (bo polacy wyjechali po okupacji juz praktycznie z
    racji wieku poumierali) kiedys wymieniali japonce po 3 latach (gdy konczyla
    sie gwarancja) teraz jezdza nimi ponad 8 ;).