  • 11. Data: 2009-03-03 23:35:29
    Temat: Re: Opony Mitas
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" napisał:
    > C02- opona na twarde i suche nawierzchnie. W blocie zalepia sie bardzo
    [ciach]

    Dzięki!
    Podobno C11 jest wycofywana i dostepne maja byc tylko C19
    o podobnych wlasnosciach, moze to byc prawda?
    Tak samo na tyl, C02 ma zastapic C10,
    cos mam wrazenie ze ktos mnie w blad wprowadza;)
    --
    Pozdr
    Sybi

    PS. Sopkojnie! Nie przerzucam sie na crossa, kumplowi tylko pomagam;)

  • 12. Data: 2009-03-04 07:02:15
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Uzytkownik napisal:
    > Moze to Ci w czyms pomoze:
    > http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid=54

    Te same tabelki mam w papierowym katalogu widac
    ze obie opony sa w tym samym przedziale twardosci,
    roznia sie jedynie ciutke bieznikiem ale nie do konca
    jest jasne dlaczego.
    Dzieki za pomoc.
    Powoli widze swiatelko w tunelu;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 13. Data: 2009-03-04 08:38:55
    Od: n...@s...com

    On Wed, 4 Mar 2009 08:02:15 +0100, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:

    >roznia sie jedynie ciutke bieznikiem ale nie do konca
    >jest jasne dlaczego.

    Moze kwestia zdolnosci do samooczyszczania opony ?

    >Powoli widze swiatelko w tunelu;)

    w tej sprawie pisz na pl.misc.kolej ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 14. Data: 2009-03-04 10:54:17
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Sybi" napisał

    > Podobno C11 jest wycofywana i dostepne maja byc tylko C19
    > o podobnych wlasnosciach, moze to byc prawda?
    > Tak samo na tyl, C02 ma zastapic C10,
    > cos mam wrazenie ze ktos mnie w blad wprowadza;)

    *** Nie wiem- o to powinienes pytac producenta, bo lokalni sprzedawcy moga
    opowiadac bajki zeby tylko spuscic, to co im akurat zalega na skladzie.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400