  • 11. Data: 2010-02-18 06:12:57
    Temat: Re: Oponki letnie....
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <z...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hli77c$8nc$1@news.onet.pl...
    > po pierwsze polece ci sklep netcar.pl

    acha, sprawdź też ceny z innymi sklepami internetowymi tylko zasięgnij
    opinii o nich, wiem że jak szukałem opon to ten sklep nie był najtańszy, był
    jednym z tańszych, ale że mam już do niego zaufanie to tam kupuję

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 12. Data: 2010-02-18 06:35:44
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uniroyal RALLYE 680
    > Kosztują 192 złote -> http://www.opony.com.pl
    > Mam już drugi komplet (najpierw Escort, teraz Golf) i sprawują się OK.
    > Dobre na mokrym.

    Dokładnie tak. Na mokrym powiedziałbym, że wręcz rewelacyjne.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2010-02-18 06:58:41
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 17 Lut, 22:51, MariuszM <u...@p...onet.pl> wrote:

    > Uniroyal RALLYE 680
    > Kosztują 192 złote ->http://www.opony.com.pl

    Podpisuje sie obyma ręcyma. też mam Uniroyale680 praktycznie
    identyczny rozmiar (185/65/14) w FFocusie. Styl uzytkowania tez
    podobny - glownie miasto i kilka dluzszych wyjazdow w roku. Ja je moge
    polecic z pelnym przekonaniem.

  • 14. Data: 2010-02-18 07:52:01
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Uniroyal RALLYE 680
    > Kosztują 192 złote -> http://www.opony.com.pl
    > Mam już drugi komplet (najpierw Escort, teraz Golf) i sprawują się OK.
    > Dobre na mokrym.

    dokładnie :)

    Ewentualnie Fulda Eco Control, Kleber Dynaxer HP2. Będą w podobnej cenie,
    może nawet ciut tańsze. Oponki rowniz przyzwoite. W stosunku do Uniroyala
    nie tak dobre na mokrym za to trwalsze (wolniej ich ubywa)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 15. Data: 2010-02-18 07:56:40
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Ewentualnie Fulda Eco Control, Kleber Dynaxer HP2. Będą w podobnej cenie,
    > może nawet ciut tańsze. Oponki rowniz przyzwoite. W stosunku do Uniroyala
    > nie tak dobre na mokrym za to trwalsze (wolniej ich ubywa)

    a i jeszcze Yokohama a-drive :) też przyzwoita i sensownej cenie.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 16. Data: 2010-02-18 08:18:23
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    perszing pisze:
> [...]
    > (Sedan). Poprzegladalem oferty w e-sklepach. Praktycznie do dowolnego
    > modelu opony jest mnostwo komentarzy pozytywnych, wychwalajacych jaka to
    > jest super opona, jak super hamuje, jak wspaniale trzyma sie drogi na
    > zakretach itd., ale negatywne komenatrze tez sa. Moim zdaniem nawet
    > bardziej przemyslanie napisane niz pozytywy. I ktorym tu teraz wierzyc?
    > Pomozcie bo mam zupelny metlik w glowie :).
    >
    > Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda
    > do 20 km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).

    Tak z ciekawości zobacz kiedy te komentarze były pisane.
    Bo jest wielce prawdopodobne że to przygotowanie marketingowe do
    zbliżającego się sezonu.
    Ciekawe kto pisze komentarze do letnich opon w środku zimy?
    A ciekawe też, czy pojawiają się też komentarze do opon które debiutują
    w tym sezonie?:)

  • 17. Data: 2010-02-18 08:38:00
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    perszing pisze:
> [...]
    >
    > Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda
    > do 20 km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).

    Nie kupuj Firestone FHZS80 ;)
    Ząbkują się straszliwie dość szybko :)

    Pozdrawiam !!

  • 18. Data: 2010-02-18 09:16:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-17, perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote:

    > Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda
    > do 20 km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).

    Jak wybierałem opony do swojej Astry popatrzyłem co poleca ADAC, dość
    losowo wybrałem z pierwszej trójki Continentale i od dwóch lat jestem
    bardzo zadowolony. O ile dobrze pamiętam model nazywał się EcoContact 3,
    ale nie jestem pewien. Na pewno znajdziesz w archiwum bo pisałem już o
    nich. A, za komplet w rozmiarze R13 zapłaciłem 560pln.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2010-02-18 09:27:39
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote in message

    > Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości

    > tanie opony kupują ludzie do tanich samochodów i jezdza spokojnie. Cieszą
    > sie ze kupili tanio, są zadowoleni z wyboru, wymagania niekoniecznie maja
    > duze. Stąd opinie są dobre. Też to zauważylem ze na opony.com najtansze
    > opony maja oceny np 4,8 czyli takie jak najlepsze najdrozsze opony.

    Święte słowa, dlatego kupiłem tanie zimówki z allegro firmy Respa
    (bieznikowane) i jestem z nich bardzo zadowolony-auto Corolla E12. Na lato
    też kupie tej firmy. Kupowanie jakichś Nokianów czy Sotto zero za kupę
    pieniędzy do auta kompaktowego to masturbacja.

  • 20. Data: 2010-02-18 09:36:32
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MariuszM napisał:

    > Uniroyal RALLYE 680
    > Kosztują 192 złote -> http://www.opony.com.pl
    > Mam już drugi komplet (najpierw Escort, teraz Golf) i sprawują się OK.
    > Dobre na mokrym.
    Rowniez polecam w/w opony - obecnie jezdza juz grugi sezon w Twingo zony.

    pozdrawiam

    Oskar Wilde