  • 91. Data: 2014-01-08 12:33:42
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:1281177627.20140108111513@pik-net.pl.invalid...
    > Hello,

    > Bardziej właściwy link:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji

    Wszystko zależy od wag kryteriów optymalizacji. Czy kurier ma większy zysk
    ze skutecznego oddania paczki czy z ograniczenia do minimum przebiegu?

    Muszę zapytać kolegę, który kiedyś pracował jako kurier.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 92. Data: 2014-01-08 12:47:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia
    > zaczekac
    > w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz
    > 12
    > listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)

    Ważne przesyłki zamawia się kurierem. Większa możliwość ocenienia, którego
    dnia przesyłka dotrze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 93. Data: 2014-01-08 12:49:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

> [...]
    w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz 12
    listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)

    Artur
    ZZR 1200

  • 94. Data: 2014-01-08 13:01:40
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Ostatnio nawet pojawia się
    > opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.

    W średnich/większych miastach są jeszcze paczkomaty. To dopiero
    wygoda dla obu stron :)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 95. Data: 2014-01-08 13:34:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tadzik" <t...@n...gmailu.costam> napisał w wiadomości

    > W średnich/większych miastach są jeszcze paczkomaty. To dopiero wygoda dla
    > obu stron :)

    Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niż Ruch.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 96. Data: 2014-01-08 13:49:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jan 2014 13:34:57 +0100 osobnik zwany yabba napisał:

    > Użytkownik "Tadzik" <t...@n...gmailu.costam> napisał w wiadomości

    > Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niż Ruch.

    wiesz jak to jest ze statystyką. Od najbliższego kiosku Ruchu mam bliżej
    do dwóch paczkomatów :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 97. Data: 2014-01-08 13:51:17
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Dlatego napisałem statystycznie. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 98. Data: 2014-01-08 15:46:36
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Wed, 8 Jan 2014 13:34:57 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niż Ruch.

    Ale ruch Ci zamykają o 18.oo a paczkomat całą dobę!
    I nadać paczkę też można :)
    Dla mnie git.
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 99. Data: 2014-01-08 17:40:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 8 Jan 2014 11:24:16 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zaplanowac dwa objazdy.

    Od 14.00 to kurierzy zaczynją drugi objazd, ale z odbiorem paczek od
    klientów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 100. Data: 2014-01-08 17:42:05
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w b??d
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 8 Jan 2014 12:06:12 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >tak czy inaczej - przed 16 nie ma mnie w domu.
    >I chocby kurier nie wiadomo jak narzekal, to nie bede.

    To sobie zastrzeż, że dostawę chcesz między 16 a 18.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280