eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-09 19:35:54
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2AFF0D4F4D28budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
    >
    >>>> A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
    >>>> No to być dwa razy.
    >>>
    >>> Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
    >>> wykupionej przez wysyłającego
    >>
    >> I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie,
    >> potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
    >> Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę
    >> skasować.
    >
    > No ale przecież nie ma przymusu korzystania...
    > Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jakość usług imo
    > podoba.
    > Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier.

    Prędzej, to więcej Cię skasują za wysyłkę taką lub inną, bo poza super
    ciężkimi przesyłkami kurier przeważnie wychodzi drożej.
    Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę
    podwyższają.
    Ale swoją, a nie poczty jako takiej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: