  • Data: 2014-01-11 17:07:20
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2B290EE17540budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Trudno. Wysłanie niektorych rzeczy musi tak ksoztować.

    > Najczesciej udaje mi sie dogadac.

    A ja najczęściej tracę w ten sposób minimum dzień.

    > Ale zawsze pozostaje poczta.

    > Jakby na to nie spojrzec - to sa NIESTETy nasze regulaminy.
    > Kupujesz okresloną usługe wedug okreslonego regulaminu.

    No i dlatego nie życzę sobie kupować niczego co ma kurierem przyjeżdżać.
    Pożytku żadnego, cena z kosmosu, zagrożenie niedostarczeniem paczki potężne.
    Niestety, nie każdy sprzedający ma ochotę na pocztę biegać.
    Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem.