  • Data: 2012-09-10 23:26:43
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 21:54:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Każde. W tym takie, które są w cenniku operatora zagranicznego, a nie są w
    > cenniku twojego operatora. A mimo to zapłacisz za to poprzez swoje konto u
    > operatora, mimo, że nie podpisaleś na to specjalnej pisemnej umowy

    Zawarłem z operatorem umowę, że on mi umożliwi roaming, a ja pokryję
    koszty usług z których skorzystam w roamingu.

    > (jak
    > trzeba mieć zryty beret żeby tego oczekiwać, bosz...)

    A jakim strasznym trzeba być kmiotem, żeby się w tak chamski sposób
    zachowywać! Nie dość, że nic nie wyjaśnisz, ale jeszcze co chwila
    obrażasz dyskutantów!
    Kiedyś, przed laty, ktoś tutaj na grupie dość skutecznie robił ci koło
    dupy. Byłem tym wówczas oburzony, ale on przejrzał cię znacznie
    wcześniej niż ja i teraz w pełni go rozumiem oraz popieram.
    Dawno temu pisywałeś nawet z sensem, ale już od kilku lat żaden z twoich
    komentarzy tutaj nie ma najmniejszej wartości, bijesz tu tylko pianę,
    obrażasz ludzi i marnujesz miejsce na serwerach newsów.
    Chyba wszyscy mają cię już dość, bo na ten twój szmatławy portal pies z
    kulawa nogą nie zagląda (widać to choćby po komentarzach), więc z nudów
    produkujesz się tutaj.
    Ale moja wyrozumiałość dla twojego chamstwa się już wyczerpała.

    --
    Bez pozdrowień