    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Date: Wed, 22 Dec 2010 10:55:59 +0000 (UTC)

    2010-12-22 10:49:05 Agent

    > Jak nie masz doświadczenia z używanym isamochodami
    > to co możesz powiedzieć o ich użytkowaniu?

    Twoja logika powala. To, że jeżdżę nowymi autami wyklucza znajomość
    tematu? Jeżdżę nowymi, bo szkoda mi czasu na szukanie "igły", szukanie
    później przyczyn stuków, marnotrawienia czasu na remonty itp. Tyle i aż
    tyle z tego wynika.

    > Jeśli chcesz powiedzieć że L-ka po
    > 50-80 tys jeszcze się do czegoś nadaje to pewnie masz rację ale inne
    > auto o tym przebiegu użytkowane normalnie to po prostu nówka

    O taaaaaaak!

    Właśnie niedawno ojciec w AII wywiezionej z salonu 8 lat temu, przy
    przebiegu 80kkm robił wałek rozrządu i zawory. Taka to wg Ciebie nówka,
    że trzeba było do salonowego auta, po tak śmiesznym przebiegu, dołożyć
    trzy koła? Gdyby ktoś kupił od Niego to auto rok temu, to by miał
    niezły pasztet i pewnie powiedziałby, że auto z elki! haha!

    BTW Nie posądzaj Go o pałowanie silnika ani na wysokich obrotach, ani
    na niskich. Trochę pojęcia o działaniu silników i podzespołów, jako
    mechanik samochodowy z wykształcenia, ma.

    > a wspomniana L-ka będzie się zachowywała podczas
    > użytkowania jakby miała 2-4 więcej przebiegu.

    Rozbierałeś silnik po elce, że takiś tego pewien?

    Co do jednego mogę się z Tobą zgodzić,
    EOT w tym wypadku to najlepsze wyjście.

    --
    Pozdor Myjk