eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpłacalność diesla raz jeszcze.Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Date: Wed, 22 Dec 2010 10:34:04 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <iesgmb$dq0$1@news.onet.pl>
    References: <1...@b...dyndns.org> <iepkbp$sr7$1@news.vectranet.pl>
    <iepmim$oko$1@news.onet.pl> <iepovm$55r$1@news.vectranet.pl>
    <iepqvs$78p$1@news.onet.pl> <ieprme$9ga$1@news.onet.pl>
    <iepv3t$l6e$2@news.onet.pl> <ieq0bq$pf4$1@news.onet.pl>
    <ieqqc5$obi$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1293010444 14144 213.17.193.243 (22 Dec 2010 09:34:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 09:34:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336694
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:ieqqc5$obi$2@news.onet.pl...
    > 2010-12-21 11:43:06 Agent
    >
    >> > Ale silnik nie jest wysilany bo nie pracuje pod dużymi obciążeniami.
    >> Jak nie pracuje? Bo nie przekracza zwykle 2000? Weż poczytaj o tym co
    >> sie dzieje z panewkami na bardzo małych obrotach i bardzo dużym
    >> obciążeniu od korbowodów. I zapewniam Cię że tu niewiele się zmieniło
    >> od czasów Żuka czy Fiata 125p.
    >
    > Sporo się zmieniło w stosunku do Żuków i spółki. M.in. silnikiem
    > steruje komputer i nie leje paliwa, którego silnik nie będzie w stanie
    > przepalić. Wiem doskonale OCB, ale przy tak cywilnej jeździe jaką
    > wykonuje eLka i bojaźliwości wciskania gazu jakoś nie widzę Twojej
    > teorii. :P

    Akurat siły tłokowo korbowe i obciążenie łożyzk mało mają do przecyzji
    dawkowania paliwa. Nawet jak Żuk miał przepały to i tak stukały panewki na
    niskich obrotach. Tu chodzi raczej o system smarowania i tolerancji
    wykonania. Widze że nic Cię nie przekona.
    >
    >> > Skrzynia i układ jezdny też mniej dostaje niż
    >> > przeciętnie używane prywatne auto.
    >> No chyba trolować zaczynasz.
    >
    > Nie mam w zwyczaju.
    >
    >> Dobra nie wkręcam się dalej.
    >
    > Wystarczy, że przestaniesz widzieć wszytko w czarnych barwach. Ponadto
    > trafienie na auto po eLce jest tak małe, że nie warto w ogóle rozważać
    > tego przykładu. Jest dużo więcej wałków na rynku, na które można się
    > nadziać.
    >
    Wałki nie wałki ale silnik L-ki po 200 tys jest już po prostu do wyrzucenia.
    Diesel z niekręconym przebiegiem i użytkowany przez kierowcę a nie ucznia
    będzie chodził jak zegarek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: