-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Date: Wed, 22 Dec 2010 10:34:04 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 39
Message-ID: <iesgmb$dq0$1@news.onet.pl>
References: <1...@b...dyndns.org> <iepkbp$sr7$1@news.vectranet.pl>
<iepmim$oko$1@news.onet.pl> <iepovm$55r$1@news.vectranet.pl>
<iepqvs$78p$1@news.onet.pl> <ieprme$9ga$1@news.onet.pl>
<iepv3t$l6e$2@news.onet.pl> <ieq0bq$pf4$1@news.onet.pl>
<ieqqc5$obi$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1293010444 14144 213.17.193.243 (22 Dec 2010 09:34:04 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 09:34:04 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336694
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
news:ieqqc5$obi$2@news.onet.pl...
> 2010-12-21 11:43:06 Agent
>
>> > Ale silnik nie jest wysilany bo nie pracuje pod dużymi obciążeniami.
>> Jak nie pracuje? Bo nie przekracza zwykle 2000? Weż poczytaj o tym co
>> sie dzieje z panewkami na bardzo małych obrotach i bardzo dużym
>> obciążeniu od korbowodów. I zapewniam Cię że tu niewiele się zmieniło
>> od czasów Żuka czy Fiata 125p.
>
> Sporo się zmieniło w stosunku do Żuków i spółki. M.in. silnikiem
> steruje komputer i nie leje paliwa, którego silnik nie będzie w stanie
> przepalić. Wiem doskonale OCB, ale przy tak cywilnej jeździe jaką
> wykonuje eLka i bojaźliwości wciskania gazu jakoś nie widzę Twojej
> teorii. :P
Akurat siły tłokowo korbowe i obciążenie łożyzk mało mają do przecyzji
dawkowania paliwa. Nawet jak Żuk miał przepały to i tak stukały panewki na
niskich obrotach. Tu chodzi raczej o system smarowania i tolerancji
wykonania. Widze że nic Cię nie przekona.
>
>> > Skrzynia i układ jezdny też mniej dostaje niż
>> > przeciętnie używane prywatne auto.
>> No chyba trolować zaczynasz.
>
> Nie mam w zwyczaju.
>
>> Dobra nie wkręcam się dalej.
>
> Wystarczy, że przestaniesz widzieć wszytko w czarnych barwach. Ponadto
> trafienie na auto po eLce jest tak małe, że nie warto w ogóle rozważać
> tego przykładu. Jest dużo więcej wałków na rynku, na które można się
> nadziać.
>
Wałki nie wałki ale silnik L-ki po 200 tys jest już po prostu do wyrzucenia.
Diesel z niekręconym przebiegiem i użytkowany przez kierowcę a nie ucznia
będzie chodził jak zegarek.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 10:45 Agent
- 22.12.10 10:49 Agent
- 22.12.10 10:50 Agent
- 22.12.10 10:56 Agent
- 22.12.10 11:55 Myjk
- 22.12.10 12:26 Mariusz Chwalba
- 22.12.10 12:31 kamil
- 22.12.10 15:01
- 22.12.10 18:53 Karol Y
- 22.12.10 19:05 Karol Y
- 22.12.10 21:18 J.F.
- 23.12.10 20:59 Plumpi
- 27.12.10 09:16 Artur\(m\)
- 27.12.10 11:02 Robert_J
- 31.12.10 18:47 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=