eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpłacalność diesla raz jeszcze.Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Date: Tue, 21 Dec 2010 09:11:24 +0000 (UTC)
    Organization: MAD
    Lines: 71
    Message-ID: <iepqvs$78p$1@news.onet.pl>
    References: <1...@b...dyndns.org> <iepkbp$sr7$1@news.vectranet.pl>
    <iepmim$oko$1@news.onet.pl> <iepovm$55r$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: fjk130.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292922684 7449 83.13.244.130 (21 Dec 2010 09:11:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Dec 2010 09:11:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336363
    [ ukryj nagłówki ]

    2010-12-21 09:37:07 Krzysztof 45

    > Myjk napisał(a):
    > > Silnik katowany na nauce jazdy? Dobre. :D
    > Oczywiście że dobre.
    > Na placu manewrowym nie raz widziałem katowany na
    > jedynce, że o mało by nie wyskoczył.

    Długo tak kursant jechał ja jedynce z wyskakującym
    silnikiem zanim skasował "ogrodzenie"? Poza tym,
    nie sądzę aby wtedy dochodziło choćby do połowy
    skali obrotomierza.

    > A sprzęgło jeszcze co przezywa,
    > to tylko ono wie.

    Sprzęgło się wymienia i po sprawie. Żadne inne elementy nie są
    katowane, przeciążane, etc. Przebiegi też nie są jakieś strasznie
    kosmiczne, bo Lki jeżdżą może sporo, ale powoli i połowę czasu, jak nie
    więcej na placach gdzie prawie w miejscu stoją.

    > > > albo przez taryfiarza,
    > > No, ci też pałują silniki.
    > Tak. Leją najtańszą gnojówkę (włącznie z opałem,
    > choć uważam go za same witaminy),

    Chyba pisaliśmy o benzynowym silniku?

    > nie zmieniają oleju,

    Ktoś mi opowiadał -- więc znam przypadek kobiety,
    co nie zmieniała oleju 18 lat, tylko dolewała i chyba
    auto dożyło do końca. W sumie nie wiem, bo ten co
    opowiadał nie skończył opowieści. :P

    > robią duże przebiegi, a przy odsprzedaży
    > odmładzają o kilka "lat świetlnych".

    Jak wszystkie, ale bardziej odmładza się Diesle niż benzyny.
    Już pomijam, że taxiarze kupują głównie auta z silnikiem Diesla
    a nie benzynowe, właśnie ze względu na rzeczony przebieg.

    > > Kto kupuje przedstawicielom auto z silnikiem benzynowym?
    > Mało ich jeździ?

    Zdecydowanie mniej.

    > > Dla przykładu, diesel po przedstawicielu handlowym, PUG 306 SW,
    > > równo 3 lata używany, 218 kkm. Teraz dostał 307 SW, zwiększyli mu
    > > obszar. Szacuje, że przejedzie tym ze 300kkm po 3 latach.
    > To teraz zobacz w ogłoszeniach przebiegi tych trzy letnich samochodów.

    Nie muszę, wiem doskonale o kręceniu liczników.
    Tylko właśnie rzecz w tym, że liczniki najwięcej
    kręci się w Dieslach a nie w benzynach.

    > Ja nie twierdzę że w każdym przypadku j.w. tak jest. Ale istnieje
    > bardzo duże prawdopodobieństwo, że gdy nie znamy właściciela, to
    > właśnie tak wtopimy.
    > > Używanego Diesla nie polecam kupować bez odpowiedniej (czyt.
    > > szerokiej) wiedzy technicznej.
    > A ja żadnego nie polecam kupować bez szerokiej wiedzy technicznej,
    > zwłaszcza gdy nie znamy właściciela.

    Większe prawdopodobieństwo wtopy istnieje w przypadku Diesla.
    Ponadto wkład po zakupie jest dużo większy (rozrząd, oleje, filtry).

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player
    http://xcarlink.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: