eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpłacalność diesla raz jeszcze.Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
  • Data: 2010-12-21 10:23:26
    Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:iepqvs$78p$1@news.onet.pl...
    > 2010-12-21 09:37:07 Krzysztof 45
    >
    >> Myjk napisał(a):
    >> > Silnik katowany na nauce jazdy? Dobre. :D
    >> Oczywiście że dobre.
    >> Na placu manewrowym nie raz widziałem katowany na
    >> jedynce, że o mało by nie wyskoczył.
    >
    > Długo tak kursant jechał ja jedynce z wyskakującym
    > silnikiem zanim skasował "ogrodzenie"? Poza tym,
    > nie sądzę aby wtedy dochodziło choćby do połowy
    > skali obrotomierza.
    >
    ale o wiele gorsze sa włąsnie te obroty typu 20 km/h na V niż te pod
    czerwone pole.


    > Sprzęgło się wymienia i po sprawie. Żadne inne elementy nie są
    > katowane, przeciążane, etc. Przebiegi też nie są jakieś strasznie
    > kosmiczne, bo Lki jeżdżą może sporo, ale powoli i połowę czasu, jak nie
    > więcej na placach gdzie prawie w miejscu stoją.

    To tym bardziej bo raz że spory przebieg to jeszcze większośc tego po
    miescie. A stanie na placu to znowu praca silnika bez nabijania przebiegu
    więc znowu żużycie którego nie odzwierciedla licznik.
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: