  • Data: 2009-11-17 22:12:00
    Temat: Re: Opinie o jakości mBank
    Od: "GetRight" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale odwrotnie już nie - a to ma znaczenie, jako że gadamy o mBank mobile

    Na obecnym numerze mi specjalnie nie zależy. Potestuję sobie prepaida mBanku
    i Playa i zadecyduję. Co do kosztów to mBank wydaję się dla mnie tańszy. W
    pracy i domu lecę po WiFi a poza domem to w takim wypadku pewnie mi starczy
    z 200mb - czyli 10zł w mBanku. W playu musiałbym kupić pakiet 500mb za 15zł
    plus pewnie płaciłbym w pipidówach dużo za roaming Plusa.

    Dzięki wszytkim za porady.

    pzdr

    GetRight