  • Data: 2014-03-11 17:15:50
    Temat: Re: Operatorzy z logowaniem (PPP) do APN-a (Internet)
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-11 14:49, Adam Wysocki wrote:

    > Nie... telefon zawsze *99# lub *99***1#. Chodzi o login i hasło.
    >
    > Znalazłem coś takiego:
    >
    > http://blog.bestnet.pl/konfiguracja-modemow-gsm-umts
    -hsdpa-lte/

    > Sprzed roku, nie wiem na ile aktualne.
    >
    > To teraz drugie pytanie. Czy kupując starter Orange (zwykły ze sklepu) da
    > się połączyć z Internetem? Ktoś ma i może potwierdzić, że Orange wymaga
    > logowania (czyli że z pustymi danymi nie pójdzie)?
    >
    > Pytanie nietypowe, ale muszę przetestować funkcjonalność logowania w nowym
    > urządzeniu.

    nie wymaga.

    Jesli chcesz PPP z logowaniem przestestowac, skombinuj stary telefon z
    CSD i karta z taka usluga (Orange POP powienin byc OK) wdzwon sie na
    WAP, np jakis Eranet czy odpowiednik ORange.
    Tam od zawsze bylo logowanie.

    uslugi GPRSowe z APNami nie wymagaja tego.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."