  • 11. Data: 2012-02-10 08:36:08
    Temat: Re: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Andrzej S nabazgrał(a):

    > Jestem pewien, że nie miałem żadnych zaległości ale niestety dowody wpłaty
    > zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a nie z konta w
    > banku.

    Dawno dawno temu moja była też zrobiła ten błąd i zapłaciła w kasie, okazało
    się że pani w okienku wprowadziła dane zupełnie innego użytkownika i kasa
    poszła dla kogoś obcego :) Po wielu bojach jakoś udało się to odkręcić ale
    nie pamiętam już dokłądnie jak.

  • 12. Data: 2012-02-10 08:44:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-02-2012 09:36, Chris pisze:
> [...]
    > użytkownika i kasa poszła dla kogoś obcego :) Po wielu bojach jakoś
    > udało się to odkręcić ale nie pamiętam już dokłądnie jak.

    ale pewnie miala kwit, a andrzej swoje kwity spalil.

  • 13. Data: 2012-02-10 09:07:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej S" napisał w wiadomości
    >Faktury płaciłem na bieżąco bo nie mogłem sobie pozwolić na
    >wyłączenie telefonu z powodu niezapłacenia rachunku.
    >Dzisiaj otrzymałem wezwanie do zapłaty za dwa miesiące (wrzesień 2009
    >i styczeń 2010).
    >Jestem pewien, że nie miałem żadnych zaległości ale niestety dowody
    >wpłaty zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a
    >nie z konta w banku.

    Nie masz na fakturach pozycji "saldo konta" ?
    Nie wiem .. ale niektore firmy przysylaja co roku "uzgodnienie
    salda" - oni nie ?

    Jaki operator ?
    O ile pamietam to Era kiedys zlikwidowala kasy w salonach, a te co
    byly to wynajela osobnym firmom.
    A osobna firma ... przekaze wplacone pieniadze, albo i nie - jak to
    sie nie raz zdarzalo.

    J.

  • 14. Data: 2012-02-10 09:21:33
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    K nabazgrał(a):

    > ale pewnie miala kwit, a andrzej swoje kwity spalil.

    No właśnie nie miała bo tak było by prosto :) ale tego dnia co wpłacałą w
    BOK na miejscu robili jej jakieś zmiany abonamentowe w telefonie i na
    podstawie czasu obsługi w BOK przejrzeli wpłaty i wyszło że pani w okienku
    się jebła :)

  • 15. Data: 2012-02-10 12:31:41
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-02-2012 10:21, Chris pisze:
> [...]
    > w BOK na miejscu robili jej jakieś zmiany abonamentowe w telefonie i na
    > podstawie czasu obsługi w BOK przejrzeli wpłaty i wyszło że pani w

    no to zeby bylo jeszcze trudniej, to andrzej spalil adres punktu w
    ktorym robil oplaty ;]

  • 16. Data: 2012-02-14 11:27:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 21:09:39 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > Informatycy mówią, że ludzie dzielą się na tych co robią backupy oraz tych
    > co będą je robili.
    > Księgowi mówią, że ludzie dzielą się na tych, co trzymają dowody płatności
    > oraz tych co będą je trzymali bardzo starannie.
    > W zasadzie będzie słowo twoje przeciwko słowu firmy, w takiej sytuacji
    > zawsze przegrasz. Przygotuj pieniądze.
    > Oraz kup sobie piękny i solidny segregator na dowody wpłat które od teraz
    > będziesz bardzo starannie przechowywał.

    Ja to bylo "Rabi, pozylismy Zuckermanowi 10 tys $ i zgubilismy
    pokwitowanie, co robic ?
    -ty mu napisz zeby on oddal 20 tys.
    -bylo tylko 10 tys.
    -no wlasnie - on tak odpisze i to bedzie wasze pokwitowanie"

    Ale niestety w tej sytuacji trudno zastosowac :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-02-14 11:51:48
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:27:46 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > -no wlasnie - on tak odpisze i to bedzie wasze pokwitowanie"
    >
    > Ale niestety w tej sytuacji trudno zastosowac :-)

    Nie Zuckermanowi tylko Zuckerbergowi i nie pożyczyli, tylko zapłacili za
    akcje. Reszta się zgadza :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński