  • Data: 2012-02-09 21:09:39
    Temat: Re: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 22:00:21 +0100, Andrzej S napisał(a):

    > Chciałbym to jakoś kulturalnie załatwić z operatorem ale nie potrafię
    > teraz udowodnić, że zapłaciłem. Poza tym gdybym miał zaległości nie
    > mógłbym przenieść numeru.
    > Czy jest jakaś szansa na załatwienie takiej sprawy czy będę musiał
    > zapłacić ponownie? Nie jest to mała kwota (190zł+121zł).

    Informatycy mówią, że ludzie dzielą się na tych co robią backupy oraz tych
    co będą je robili.
    Księgowi mówią, że ludzie dzielą się na tych, co trzymają dowody płatności
    oraz tych co będą je trzymali bardzo starannie.
    W zasadzie będzie słowo twoje przeciwko słowu firmy, w takiej sytuacji
    zawsze przegrasz. Przygotuj pieniądze.
    Oraz kup sobie piękny i solidny segregator na dowody wpłat które od teraz
    będziesz bardzo starannie przechowywał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan