  • Data: 2012-02-10 09:07:21
    Temat: Re: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S" napisał w wiadomości
    >Faktury płaciłem na bieżąco bo nie mogłem sobie pozwolić na
    >wyłączenie telefonu z powodu niezapłacenia rachunku.
    >Dzisiaj otrzymałem wezwanie do zapłaty za dwa miesiące (wrzesień 2009
    >i styczeń 2010).
    >Jestem pewien, że nie miałem żadnych zaległości ale niestety dowody
    >wpłaty zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a
    >nie z konta w banku.

    Nie masz na fakturach pozycji "saldo konta" ?
    Nie wiem .. ale niektore firmy przysylaja co roku "uzgodnienie
    salda" - oni nie ?

    Jaki operator ?
    O ile pamietam to Era kiedys zlikwidowala kasy w salonach, a te co
    byly to wynajela osobnym firmom.
    A osobna firma ... przekaze wplacone pieniadze, albo i nie - jak to
    sie nie raz zdarzalo.

    J.