  • 21. Data: 2009-12-04 09:25:29
    Temat: Re: Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ALEX John Calder
    z dnia: 2009-12-03 18:01:
    > SDD ni au koto ha itsumo tanosii

    > Fakt nie wydać *5*zł w rok to trzeba się mocno starać ;-P
    10 ;]
    5 starter + 5 minimalne doładowanie inaczej nie "biegnie" rok

    Paweł

  • 22. Data: 2009-12-04 12:25:42
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Luki wrote:

    > 1. Uzywam tego Simplusa od praktycznie jego początku, kiedy to
    > rozmowy miały ceny prawie 3 zł za minutę, a o naliczaniu sekundowym
    > to nikt nie słyszał. Mam jeszcze pudełko i regulamin. Nie ma tam
    > słowa o przepadaniu pieniedzy. Jakoś o zmianie regulaminu nikt mnie
    > nie powiadomił, choć numer jest od poczatku zarejestrowany.

    i nie zmieniałeś sposbu rozliczeń?
    przy okazji akceptując nowy regulamin...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 23. Data: 2009-12-13 20:08:03
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    > "Promocja Urodzinowe rozmówki polskie nie łączy się z programem mDealer.
    > Nie można skorzystać z oferty i jednocześnie wpisać numeru
    > Polecającego."

    Minela juz ta promocja.
    Moge kupic podajac Twoj nr telefonu.
    jak chcesz to wysliji privem. Jesli cos z tego masz :)
    Ja mam 50minut wedlug info na stronie.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 24. Data: 2009-12-13 23:29:53
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 21:08:03 +0100, topek napisał(a):

    > Minela juz ta promocja.
    > Moge kupic podajac Twoj nr telefonu.
    > jak chcesz to wysliji privem. Jesli cos z tego masz :)
    > Ja mam 50minut wedlug info na stronie.

    Nic z tego nie mam, zresztą nawet jeszcze nie zarejestrowałem swojego
    numeru w systemie mBanku, bo nie chcę zmarnować tych 50 darmowych minut
    (teraz mam w ramach promocji miesiąc darmowego gadania w Orange).

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof