  • 1. Data: 2009-12-03 18:56:13
    Temat: iplus ścięli transfer do kiedy?
    Od: "tpi" <v...@w...pl>

    Mam mały problem, otóż używam użyczonego iPlusa, co za tym idzie nie mam
    pojęcia do kiedy jest okres rozliczeniowy itp. sprawy mam samą kartę i pin.
    Ścięli mi transfer po raz pierwszy no i chciałby w jakiś sposób dowiedzieć
    się do kiedy czy mogę to sprawdzić jakimś smsem tak jak pozostały limit
    smsów?