  • 11. Data: 2009-12-03 17:43:13
    Temat: Re: Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:xbxsml1xgt8r$....@l...institute.com.
    ..

    > nie, jeżeli obydwie strony się na to zgadzają

    Luki jak widać nie wyraża zgody.

  • 12. Data: 2009-12-03 17:44:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:43:13 +0100, qwerty napisał(a):

    > Luki jak widać nie wyraża zgody.

    Za późno. Wyraził zgodę na to zaczynając używać karty.
    Jeżeli przestało mu się podobać - niech zaprzestanie używania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-12-03 18:39:51
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 18:29:45 +0100, Luki napisał(a):

    > Plus kradnie w swoim Simplusie. Wystarczy jeden dzien spoznienia i masz 0 na
    > koncie.

    A jak doładujesz konto, to te środki nie wracają?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2009-12-03 18:47:03
    Od: "Luki" <l...@o...eu>

    > Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:43:13 +0100, qwerty napisał(a):

    > Za późno. Wyraził zgodę na to zaczynając używać karty.
    > Jeżeli przestało mu się podobać - niech zaprzestanie używania.

    1. Uzywam tego Simplusa od praktycznie jego początku, kiedy to rozmowy miały
    ceny prawie 3 zł za minutę, a o naliczaniu sekundowym to nikt nie słyszał. Mam
    jeszcze pudełko i regulamin. Nie ma tam słowa o przepadaniu pieniedzy. Jakoś o
    zmianie regulaminu nikt mnie nie powiadomił, choć numer jest od poczatku
    zarejestrowany.

    2. Nie dostałem smsa przypominającego o mijającym terminie rozmów
    przychodzących. Przyznaje, nie pamiętam o wszystkich datach i nie zawsze
    doładowywałem na czas.

    3. Po zasileniu konta już z dniem spóźnienia otrzymałem smsa z informacją o
    stanie konta x zł, które było wyższe niż kwota doładowania. Mam tego smsa.

    4. Napisałem reklamacje, ale nie liczę na pozytywny wynik - czekam już 3
    tygodnie na odpowiedz.

    5. Używam już taktaka, bo nie zgadzam się ze zmianami Plusa.

    Mogę być zły tylko na siebie, bo zapomniałem o doładowaniu. Szkoda, że tym
    razem Polkomtel nie przypomniał się jak to zwykle bywało. Do Plusa już nie
    wrócę.

    Pozdrawiam,
    Łuki

  • 15. Data: 2009-12-03 18:50:06
    Od: "Luki" <l...@o...eu>

    > Dnia Thu, 03 Dec 2009 18:29:45 +0100, Luki napisał(a):
    >
    > A jak doładujesz konto, to te środki nie wracają?

    Niestety, choć tak samo zasugerował mi BOK. Właśnie tam dowiedziałem się, że
    miałem dzień spóźnienia.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 16. Data: 2009-12-03 18:57:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 19:47:03 +0100, Luki napisał(a):

> [...]
    > jeszcze pudełko i regulamin. Nie ma tam słowa o przepadaniu pieniedzy.

    Zgadza się, jest o całkowitym wyłączeniu karty i przepadku numeru. Możesz
    to sam wyrównać - wyrzuć sima do kosza i już będzie zgodnie z regulaminem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-12-03 19:16:49
    Od: "Luki" <l...@o...eu>

    > Zgadza się, jest o całkowitym wyłączeniu karty i przepadku numeru. Możesz
    > to sam wyrównać - wyrzuć sima do kosza i już będzie zgodnie z regulaminem.

    OK, to Polkomtel powinien zgodnie z regulaminem wyłączyć kartę. Skoro tego nie
    zrobił to nie powinien kasować konta. Poczekam jeszcze na informacje w sprawie
    reklamacji, później prawdopodobnie Simplus znajdzie sie w klopie.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 18. Data: 2009-12-03 20:26:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 20:16:49 +0100, Luki napisał(a):

> [...]
    > zrobił to nie powinien kasować konta. Poczekam jeszcze na informacje w sprawie
    > reklamacji, później prawdopodobnie Simplus znajdzie sie w klopie.

    Wtedy klient traciłby i kasę i numer.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2009-12-03 20:40:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 19:50:06 +0100, Luki napisał(a):

    > Niestety, choć tak samo zasugerował mi BOK. Właśnie tam dowiedziałem się, że
    > miałem dzień spóźnienia.

    Ale dzień spóźnienia w stosunku do jakiego terminu?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2009-12-04 08:14:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

> [...]

    > tego nie zrobił to nie powinien kasować konta. Poczekam jeszcze na
    > informacje w sprawie reklamacji, później prawdopodobnie Simplus znajdzie

    Taka postawa nazywa się pieniactwem.
    Informacje o przepadaniu środków są bodajże w cennikach zwykle.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl