eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingOpenGL - problem z normalnymiRe: OpenGL - problem z normalnymi
  • Data: 2009-04-10 12:15:37
    Temat: Re: OpenGL - problem z normalnymi
    Od: Wojciech Waga <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michoo napisał(a):
    > Wojciech "Spook" Sura pisze:
    >> Witam!
    >>
    >> Coś robię wybitnie nie tak z normalnymi do trójkątów... czy ktoś może
    >> powiedzieć mi, dlaczego jeden trójkąt nie jest oświetlony mimo podania
    >> poprawnej normalnej i włączenia dwustronnego oświetlenia?
    > Strzelam, że dlatego, że jeden trójkąt podajesz zorientowany przodem do
    > obserwatora, a drugi tyłem, a normalne są te same. "Kolejność
    > wierzchołków" powinna być zgodna z ruchem wskazówek zegara jeżeli
    > patrzysz na przód, a przeciwna, jeżeli na tył.

    Domyślnie jest odwrotnie,

    CW - tył, CCW - przód

    pozdr.
    w.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: