  • Data: 2023-01-17 01:40:26
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jan 2023 23:35:13 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > A ja się doczekałem! Po którymś pytaniu zrobiła zwiechę, rzuciła errorem
    > na czerwono, i już nic nie dało się zrobić. Musiałem się przelogować.

    > To dokładnie potwierdza moje badania. Zna procedurę wymiany koła, umie
    > ją rozpisać na punkty, wie o hamulcu ręcznym, zatem potrafi się wykazać.
    > Zaaplikuje ją do pytania o ponton, o wóz drabiniasty, czy o pęknięte koło
    > fortuny. Ona z naszych pytań bierze tylko tyle, ile potrzeba do sklecenia
    > jakiejś odpowiedzi. W zasadzie nic z tego nie rozumie (w żadnym rozumieniu
    > słowa "rozumie").

    Czasem sprawia wrażenie rozumnej istoty.

    Następne pytanie z cyklu absurdalno-podchwytliwych:

    - Ile waży śpiący koń

    - Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ waga konia zależy
    od wielu czynników, takich jak rasa, wiek, płeć, waga i dieta. Przeciętna
    waga dorosłego konia to około 800-1200 kg, ale może ona się różnić w
    zależności od rasy i indywidualnych cech konia.

    Waga konia podczas snu nie różni się od jego normalnej wagi, ponieważ sen
    nie wpływa na wagę ciała.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam