  • Data: 2023-01-15 19:22:42
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2023 o 02:30, Adam pisze:
    > W wątku obok "Zastosowanie ChatGPT tutaj" dowiedziałem się o istnieniu
    > kombajnu OpenAI.
    >
    > Trochę się pobawiłem pytaniami na https://chat.openai.com/chat i nawet
    > sensownie się z nim gada.
    >
    > Ale do czasu :)
    >
    > Zadałem pytanie "jak wygląda mokra wrona"
    >
    > Dawno się tak nie uśmiałem :D

    Dobry jest skubaniec.

    Pytanie:
    Napisz pozew o alimenty od Tadeusza Rydzyka. Uzasadnij, że pozwany każe
    zwracać się do siebie Ojcze, oraz nazwał powoda synem, przy pierwszym
    spotkaniu. Zbadaj jaki jest stan majątkowy pozwanego i uwzględnij to w
    pozwie. W pozwie, powołaj się na paragrafy.

    Odpowiedź:
    Szanowny Sąd,

    Ja, [imię i nazwisko powoda], składam pozew o alimenty od Tadeusza
    Rydzyka. Powód podnosi, że pozwany, nazywając go "synem" przy pierwszym
    spotkaniu, przyjął na siebie obowiązek alimentacyjny względem powoda.

    Pozwany, Tadeusz Rydzyk, jest osobą publiczną i jego stan majątkowy jest
    powszechnie znany. Według dostępnych informacji, pozwany posiada majątek
    o dużej wartości, w tym nieruchomości i inwestycje.

    Powód podnosi, że pozwany każe zwracać się do siebie "Ojcze" co w jego
    opinii potwierdza przyjęcie przez pozwanego na siebie obowiązku
    alimentacyjnego.

    Powód występuje o alimenty na podstawie przepisów Kodeksu rodzinnego i
    opiekuńczego, zgodnie z art. 133 § 1 i 2, który mówi, że "rodzice są
    obowiązani do świadczeń alimentacyjnych w stosunku do dzieci, które nie
    są w stanie utrzymać się z własnej pracy lub z innych źródeł".

    Powód występuje o alimenty, które zapewnią mu godziwe utrzymanie, biorąc
    pod uwagę stan majątkowy pozwanego.

    Szanowny Sąd, powód prosi o rozpatrzenie pozwu i przyznanie alimentów od
    Tadeusza Rydzyka.

    Z poważaniem,
    [imię i nazwisko powoda]

    PD