  • 21. Data: 2016-03-09 19:08:38
    Temat: Re: [kupno] Berlingo / Doblo / Coś Innego !?
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 06.03.2016 o 21:41, ToMasz pisze:

    > w VINie jest ciąg znaków RHY a VIN powinien być w dolnym rogu szyby.
    > Sam silnik rhy to początkowa odmiana 2.0 hdi 90 koni. potem koni
    > dokładano, poprawiano "eko" dodając nie potrzebne i psujące się gagety.
    >
    > Natomiast 1.9, na serio bez widocznej szkody pojedzie na oleju po
    > frytkach, powiedzmy 1:1 z ON
    >
    > ToMasz

    Dzięki - dobrze wiedzieć :)

  • 22. Data: 2016-03-09 19:12:15
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 06.03.2016 o 20:58, Iglo pisze:
> [...]
    > Średnie spalanie (rzeczywiste, nie z kompa) 7.3/100. 95KM fajnie
    > sobie radzi z tym małym kioskiem ruchu. Po początkowym szoku z
    > wysokiej pozycji za kierownicą i masy powietrza nad głową (wcześniej
    > duże ,komfortowe kombi) same zalety. Do kufra wchodzi tyle samo,
    > zaparkować łatwiej bo krótszy, dzieci łatwo wsadzić bo suwane drzwi,
    > spory prześwit nie boi się zwalniaczy i krawężników. W moim przypadku
    > strzał w 10, do nadejścia konkretnego uderzenia kryzysu wieku
    > średniego nie chcę nic innego, poza takimi prostymi "kombivanami".

    Jak bym widział siebie w lustrze. Uparłem się tego Al'aBerlingo z racji
    przesuwanych drzwi. Duża wygoda przy dzieciakach w fotelikach. Fakt,
    jeszcze żadnego Kangura nie oglądałem ale trochę mnie dziwi...
    stosunkowo duża kierownica w tym samochodzie. Styczność miałem z
    Masterami... jeszcze tymi starszymi i tam śmigało się prawie... jak
    starym PKS'em. Przy dłuższej jeździe może męczyć :/

  • 23. Data: 2016-03-09 19:15:35
    Temat: Re: [kupno] Berlingo / Doblo / Co? Innego !?
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 09.03.2016 o 17:29, abn140 pisze:
    > ?aba? eee tego - multipla.... znaczy sie...
    > a moze cos innego?
    > http://allegro.pl/honda-cr-v-2-0-automat-1997-i60382
    59995.html
    > japonczyk..., niestety trzeba te 3k na gaz odzalowac.....
    > to tylko przyklad. nie mam pojecia kto to jest i jak wyglada to auto....
    > ot tak mi sie nawinelo...

    Dzięki... model /wygląda/ na wyjątkowo zadbany. Ale to już wyjątkowo nie
    mój gust :)

  • 24. Data: 2016-03-09 19:18:04
    Temat: Opel Zafira...
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    Przed chwilą odkryłem... Opla Zafirę. Do 10k już spokojnie można coś
    znaleźć. Ktoś miał styczność?

  • 25. Data: 2016-03-10 07:48:51
    Temat: Re: Opel Zafira...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-03-09 o 19:18, LinFanQri pisze:
    > Przed chwilą odkryłem... Opla Zafirę. Do 10k już spokojnie można coś
    > znaleźć. Ktoś miał styczność?

    Wielokrotnie :) Polecam, choć węższe z tyłu od Berlingo (z którym tez
    mam styczność). Na plus znacznie większy komfort podróżowania - to
    jednak osobówka a nie van.
    Drzwi są uchylane a nie przesuwane :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 26. Data: 2016-03-12 10:40:40
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 10.03.2016 o 07:48, Mirek Ptak pisze:

    > Wielokrotnie :) Polecam, choć węższe z tyłu od Berlingo (z którym tez
    > mam styczność). Na plus znacznie większy komfort podróżowania - to
> [...]

    Wygląda na przyzwoite... czasami można nawet trafić wersję 7-osobową.
    Tylko to spalanie mnie nie pokoi. 9-11l benzyny.

  • 27. Data: 2016-03-14 08:20:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-03-12 o 10:40, LinFanQri pisze:

    > Wygląda na przyzwoite... czasami można nawet trafić wersję 7-osobową.
    > Tylko to spalanie mnie nie pokoi. 9-11l benzyny.

    Wersja 7 osobowa jest w 100% Zafiry A i B, dopiero w Zafirze C 7 osób
    jest opcją dla niższej wersji wyposażenia, a w Cosmo (standardowo 7
    osób) można zamówić wersję 5 osobową ze zniżką 2500 zł.